Lammelårtanker

- en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Lammelårtanker på Facebook

Tiden er inne for å koble bloggen opp mot Facebook. Jeg følger dermed i fotsporene til mange andre bloggere, også deg?

I dag har jeg begynt å lete etter sidene til blogger og bedrifter jeg liker og håper å samle alle på siden min. Du er velkommen til å like bloggen min på Facebookog jeg håper du vil være med på å vise den fram til dine venner og forbindelser. Hjelper du å løfte fram min blogg, hjelper jeg deg med å løfte fram din.

Dersom du har side til bloggen eller bedriften din på Face håper jeg du tar kontakt slik at vi kan finne hverandre der!

Hva mener du om å lage side for bloggen din, har du selv vurdert det?

About Lammelårtanker

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om foreldrerollen, likestilling og samfunn. Velkommen så mye!

10 comments on “Lammelårtanker på Facebook

  1. sotengelen
    22. februar 2012

    Jeg har tenkt på det, men jeg har virkelig ikke stor nok leserskare til at det ville fungere. Det ville nesten bare være pinlig tror jeg. ;)

    Masse lykke til!

    Lik

    • Lammelåret
      22. februar 2012

      Haha, kan være det blir med to lik hos meg også!

      Lik

  2. Jenny
    23. februar 2012

    Liker deg overalt jeg! :-)

    Lik

  3. villkatta
    23. februar 2012

    He he eg har prøvd litt, trur eg fekk tre følgarar. Så eg droppa da før eg mista sjølvtilliten der ;-)

    Men skal følge deg, lukke til, spennande :-)

    Lik

  4. msjackson
    23. februar 2012

    Jeg har også tenkt tanken, men tror også det blir pinlig få likes ;) Også vil jeg fortsette å være anonym. Vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre.

    Lik

    • Lammelåret
      23. februar 2012

      Du kan fortsatt være anonym når du oppretter side for bloggen på Facebook, du bruker bare nicket eller navnet til bloggen.

      Enn så lenge tar jeg det ikke så tungt om tallet på likere holder seg lavt, synes det er artig å teste ut hvilken betydning Facebook har. Kanskje vil noen følge meg som ikke har blogg, men Fb-konto?

      Takk Jenny for at du følger meg både her og der!

      Si ifra dersom dere kobler dere opp mot Fb, da.

      Lik

    • Lammelåret
      23. februar 2012

      msjackson

      Apropos det med anonymitet, så ser jeg navnet ditt når du kommenterer, selv om det ikke kommer fram når kommentaren din blir publisert.

      Lik

  5. Pia
    23. februar 2012

    Jeg reflekterte over dette i bloggen for en stund siden, og slo til med ei facebookside. Jeg skjønner dette med å være redd for å få få «likes», men jeg tror ikke antall «likes» er ensbetydende med topp kvalitet;) Det er vel mer hvor «flink» man er til å promotere seg sjøl. Jeg synes du har en bra og klok blogg, og trykker gjerne «like». Blogg på facebook fungerer som en slags bloggroll, hekt greit å bruke det sånn, synes jeg:)

    Lik

    • Lammelåret
      23. februar 2012

      Pia

      Jeg husker det innlegget du skrev før du koblet bloggen opp mot Fb og lærte en del av det og kommentarene du fikk.

      Jeg har sett at enkelte av innleggene mine har blitt klistret på fb-sidene til folk og tenkte at disse kanskje ønsker å følge meg og andre også. Bloggen blir mer tilgjengelig for dem.

      Jeg lurer på om «redselen» for å ikke få mange «liker» er den samme som for å ha for få venner på Fb, en slags demonstrasjon av hvor lite populær man er.

      Hva har du gjort for å få oppmerksomhet rundt bloggen din?

      Takk for at du vil like bloggen min! Du er allerede limt opp på min vegg. :)

      Lik

  6. mormor
    24. februar 2012

    Nope.

    Lik

Takk for at du legger igjen en tanke eller mening!

Twitter-oppdateringer

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 257 andre følgere

