Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Takk!

Takk til alle dere nye som har vært innom bloggen min de siste ukene!

Jeg setter stor pris på at dere har valgt å besøke meg og håper dere fortsetter å komme innom! Dere som legger igjen kommentarer eller en hilsen og som selv har blogg, legger samtidig igjen link til bloggen deres. Jeg stikker alltid innom dere igjen. På noen av besøkene har jeg sett link til min blogg og det er en utrolig flott overraskelse og jeg tar det som en kompliment!

Det er ingen kommentarplikt her, men jeg setter stor pris på en slags tilbakemelding fra dere som besøker meg. Det er fullt lov å lese og bli stum av skrekk eller beundring.  😉

Jeg ønsker dere alle en flott helg og velkommen tilbake til meg!

Ps! Jeg er ikke alltid så rask til å svare på kommentarer som jeg ønsker å være, men på et eller annet tidspunkt kommer svar.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

9 comments on “Takk!

  1. Hilde
    4. februar 2011

    Jeg er innom deg stadig vekk :o) Du er en dyktig skribent :o)

    Lik

  2. Kamelryttersken
    5. februar 2011

    Blir så bra så 🙂

    Lik

  3. Linda-Helene
    5. februar 2011

    Har abonert på deg 😛 så når du skrive innlegg får jeg epost om det 😉

    Lik

  4. Lammelåret
    5. februar 2011

    Takk alle sammen!
    Å høre at noen abonnerer på meg gjør meg glad!
    Hvor kan jeg forresten se hvem eller hvor mange som abonnerer?

    Ønsker dere alle en fortsatt flott helg. 🙂

    Lik

  5. Kamelryttersken
    5. februar 2011

    Dashbordet? Du har jo en WordPressblogg, så du finner det nok der.

    Lik

    • Lammelåret
      9. februar 2011

      Har lett, men intet funnet. Mulig at jeg er dum eller blind.

      Lik

  6. Kamelryttersken
    9. februar 2011

    Er en post på lista på dashboardet, laangt ned, som heter Users?

    Lik

    • Lammelåret
      9. februar 2011

      Ja, men det er for å legge til flere forfattere av bloggen..

      Lik

      • Kamelryttersken
        9. februar 2011

        Ser ikke sånn ut hos meg. Ligger flere subscribers der som jeg ikke har lagt til, og som ikke har rettigheter som forfattere eller har andre funksjoner

        Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 4. februar 2011 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

