Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Idyll

Han pakker tepper rundt meg og velger ut te. Han finner fram kjeks og brett til å bære det.

Han smiler til meg og sitter på fanget litt, gir meg en klem og sier jeg er best.

Å være sammen er det beste vi vet, å være sammen er det vi vil mest.

Tiden er dyrbar, vi nyter den begge.

Tiden tar slutt.

Idyllen er brutt.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

2 comments on “Idyll

  1. Speilvendt
    22. februar 2011

    Jeg er veldig glad i bloggen din. Fantastiske tekster!

    Liker

    • Lammelåret
      22. februar 2011

      Ååå.. tusen takk! Jeg har nettopp vært innom din blogg og lest innlegget om hvordan en blogg bør være. Kategoriene bør ryddes i, ellers er den omtrent slik jeg vil ha den.

      Takk for at du tok deg tid til å lese hos meg og legge igjen en kommentar!

      Liker

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 22. februar 2011 av i Hverdagen med stikkord , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

