Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Plutselig er kroppen et annet sted

Små tassende føtter nærmer seg.

Inn kommer de til der jeg sitter og forsøker skrive noe lesbart. Jeg snur meg langsomt og ser en sky av nesten hvitt hår som står til alle kanter. I midten av skyen befinner det seg et par nesten sammenknepne øyne og en munn som nesten truter. Armene holder godt rundt løvebamsen, som er nesten like bustete som sin eier.

Forvirret forklarer han at han sov og plutselig stod bena hans på gulvteppet. Og så oppdaget han at kroppen var på vei ut av rommet! Tilfeldigvis mot der jeg sitter.

Det rareste av alt er at kroppen hans deretter fant seg godt til rette i fanget mitt, med løvebamsen og alt. Merkelig hvordan ting blir som det blir, når man egentlig er opptatt med å sove.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 12. mars 2011 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

