Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Et slags jubileum

I dag er det ett år siden jeg ble blogger!

Jeg startet på Klikk, litt forsiktig, visste ikke helt rekkevidden av det jeg satte igang. Det var ikke mye å være redd for, faktisk var det nesten ingen som la merke til meg i det hele tatt. Det er vel kanskje slik at man er litt redd for å være en av dem som henges ut og snakkes dritt om, men uten ekstreme synspunkt i kombinasjon med dumhet (ofte en sammenheng der..), uten kløft, men med kløkt, forsvinner man raskt i mengden. Jeg dukket ikke engang opp i mengden.

Jeg var alene som blogger uten oppmerksomhet, var den ene Klikk Foreldre og Barn hadde som ikke var ansatt eller som fikk drahjelp. Faktisk litt fornærmet for den der, sutreputre.. For hva er meningen med å late som Klikk Foreldre og Barn har blogg når man i virkeligheten setter sine ansatte journalister til å blogge? Hva er forskjellen på «blogging» og artikler? Tja.. den personlige vinklingen, kanskje?

Lille nybegynner meg, ville så gjerne hatt litt hjelp fra Klikk til å vokse, men da jeg henvendt meg til dem med spørsmål om hvordan jeg kunne få mer publisitet ved deres hjelp, fikk jeg ikke engang svar, sukk. Jaja, men uten drahjelp fikk jeg heldigvis lesere etterhvert likevel.

Så, jeg ser fram til mer blogging i tiden framover, ser fram til å bli kjent med flere bloggere og lære mer om hva som finnes i bloggsfæren. En hel verden av uoppdagede bloggere finnes der ute!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

9 comments on “Et slags jubileum

  1. Hilde
    16. mars 2011

    Gratulerer med 1-årsdag! Og ny layout på bloggen. Veldig fin og ren stil.
    Som en annen blogger kommenterte til meg da jeg turte å legge ut bloggen min; det er faktisk sosialt å blogge. Jeg hadde vel ikke trodd det skulle stemme så godt at man faktisk føler man nesten kjenner i utgangspunktet helt ukjente mennesker. Men gøy er det 🙂

    Lik

  2. Hilde
    16. mars 2011

    Litt vasing fra min side i kveld?! Var inne på bloggen din fra Iphone isted, og da så bloggen heeelt annerledes ut! Fordi det er WordPress, eller? Har ikke opplevd det med andre typer blogger…

    Lik

  3. Lammelåret
    16. mars 2011

    🙂 Hilde.. tar alltid imot komplimenter, selv når de bunner i misforståelser. Bloggen min ser ut som den alltid har gjort, så ren og fin atte!

    Sikkert bare et pr-stunt fra wordpress sin side å stokke om på ting for den som leser via Iphone, luringer!

    Opplever vel det samme som deg, at jeg begynner å kjenne deg og andre litt etter å ha lest en stund. Lov å fjase i kommentarfeltet!

    Lik

  4. Kamelryttersken
    19. mars 2011

    Ja ikke sant? Og så tar det tid å lese alle. Noe jeg har hatt lite av i det siste

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, sist med To spikersuppe, or not to

    Lik

  5. Lammelåret
    20. mars 2011

    Hei, fint at du er tilbake, Kamelryttersken!

    Lik

  6. Pia
    21. mars 2011

    Gratulerer med et år som blogger! Det er jo et hav av gode blogger, så det er litt tilfeldig hvilke man snubler over.

    Lik

  7. Lammelåret
    21. mars 2011

    Takk, Pia!
    Jeg har utviklet meg mye på dette året, det er som å ha flyttet fra barndomshjemmet siden jeg flyttet til wordpress. Det er først etter man flytter ut at man finner seg selv.

    Nye blogger er nye potensielle vennskap.

    Takk for at du tok turen innom meg, velkommen tilbake!

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 16. mars 2011 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

