Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Stylish blog Award til meg!

Jeg har overraskende fått pris for bloggen min! Wow, det var uventet!

Tusen takk, Mamma til to prinsesser!

Mamma til to prinsesser skriver «bare-mamma»- bloggen. Hun er utdannet fra Universitetet i Bergen og er mamma til to små jenter. Les hennes tapt-lommebok-historie på bloggen. Ikke visste jeg at sånt kunne gå an.

For meg som ikke klarer å følge opp bloggen min slik jeg ønsker og som derfor kjører jojo-prinsippet med leserstatestikken, er det ekstra gøy å bli lagt merke til blant alle andre gode, fine blogger. Dessuten synes jeg idèen om awards er en god måte å bli kjent med nye bloggere på.

Med prisen følger utfordringen med å skrive åtte ting om meg selv som antakelig kommer som en stor bombe på de fleste:

  1. Jeg elsker puslespill (og følgelig er det lett å falle for denne bloggen)
  2. Jeg drømmer om et eget puslerom med plass til et digert med 9000 brikker!
  3. Jeg synes det er beroligende å stokke en kortstokk
  4. Jeg konkurrerer med meg selv om å lese mye
  5. Jeg er et teknisk dum
  6. Jeg gir aldri opp, tar bare en pause iblant
  7. Jeg har minst en blogg til
  8. Jeg elsker bloggfenomenet og hvor enkelt det er å komme i kontakt med positive mennesker og dele fine ting!

Å finne åtte blogger som fortjener samme pris som jeg har fått, krever en god del tid på nett. Dette bør jeg bruke mer tid på.

Her er min forløpige liste i tilfeldig rekkefølge:

  1. Puslebrikker
  2. Jesuskvinne
  3. I drømmeslottet
  4. Muriel
  5. Homemade

… resten av listen må jeg ta en annen dag…

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

7 comments on “Stylish blog Award til meg!

  1. Hilde
    1. april 2011

    Gratulerer med award, og tusen takk for at du gir videre til meg! Så hyggelig! Nå skal jeg tenke godt gjennom noen ting folk i blogglandia ikke vet om meg :o)
    Puslespill er gøy, ja! Når jeg skal hjelpe ungene å pusle, må jeg holde meg selv i nakken for ikke å ta over hele greia :o)
    Blogging er gøy, og utrolig nok sosialt :o)
    Ønsker deg ei flott helg!

    Lik

    • Lammelåret
      1. april 2011

      Det er den vanlige blandingen av surt og søtt, vet du, tenker du klarer den miksen veldig godt!

      Ønsker deg en god helg!
      Snakkes snart.

      Lik

  2. Prinsesse-mamma
    1. april 2011

    Hei,
    så koselig. Alltid morsomt å lese hvordan andre oppfatter en selv, spesielt i blogge-verden, der man på en måte er anonym, men kanskje ærligere enn mange andre steder:) Mye jobbing med awarder:)Men det var spennende å være på «blogg-jakt» – fant jo deg;) God helg!

    Lik

    • Lammelåret
      2. april 2011

      Prinsesse-mamma

      Hvordan gikk du fram for å finne kandidater til prisen? Til nå har jeg kikket gjennom en del jeg pleier å lese, men mange av dem kvalifiserer for andre priser enn denne. Tips?

      Lik

  3. Kamelryttersken
    2. april 2011

    Grattis 🙂
    Hyggelig å få en slik påskjønnelse 🙂

    Lik

  4. marwinbror
    3. april 2011

    Gratulerer så mye med prisen 🙂
    Vel fortjent synes jeg. Dette er en blogg jeg stadig kikker innom,(beklager jeg ikke er aktiv med kommentarer..) den er ofte meget munter og sitter ofte med smilet godt plantet om munnen.
    Det er super lesning i en noe stillestående tung hverdag. Tusen takk 🙂

    Smilte litt ekstra i dag, for jeg klippet både 3 og 4 åringen min i full fart i kveld før jeg måtte tilbake på sykehuset til lillebror 😉
    Hehe, man kan finne mye som opptar dem, men hodet står jaggu ikke stille likevel..

    Takk for en fin blogg, prisen er vel fortjent 🙂

    Lik

    • Lammelåret
      5. april 2011

      marwinbror

      Denne tilbakemeldingen setter spor, det gjør godt å høre at det jeg skriver får andre til å smile, særlig når det gjelder folk som selv har en vanskelig hverdag/livssituasjon.

      En slik tilbakemelding varmer, lenge. Takk!

      Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Twitter-oppdateringer

