Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Nydusjet sommer

En ukjent lyd som tidligere var hverdagslig lander nesten i hodet meg. Den har ingen lukt bak lukkede vinduer og hinderet mellom meg og den dreier seg om noen centimeter.

Det bråker og klukker, lokker og rasler. Plantene vannes, sneglene og bakken dynkes. I morgen gror gresset med hurtighet. Det regner!

Lyden er vakker, tørr som jeg er. Jeg lukker opp vinduet, kjenner lukten av asfalt og nydusjet trær. Sommer i natten slår mot meg, jeg er her!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

2 comments on “Nydusjet sommer

  1. Marthe
    12. mai 2011

    Applaus!!

    Lik

  2. mormor
    13. mai 2011

    Det var vakre ord om en etterlengtet himmeldusj 🙂

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 11. mai 2011 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

