Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Følg min blogg med bloglovin

Følg min blogg med bloglovin

 


Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

10 comments on “Følg min blogg med bloglovin

  1. Kristine
    10. august 2011

    Har det skjedd noe med bloggen din? Har du gjort noe med designet? Er den annerledes enn den var før, eller er det jeg som tuller nå? :/

    Lik

    • Lammelåret
      10. august 2011

      Jeg har bare byttet om på rekkefølgen på det som står i høyre kolonne og lagt til bloglovin’ (skulle vel tenkt på det for lenge siden, kan hende noen vil ha meg der).

      Hva er annerledes?

      Lik

      • Kristine
        11. august 2011

        Nei, det var det da… Mulig jeg blander denne bloggen med en annen . *Surrehue*

        Lik

  2. Kamelryttersken
    10. august 2011

    Done

    Lik

    • Lammelåret
      11. august 2011

      Andre steder jeg bør «melde» meg på?

      Lik

      • Kamelryttersken
        11. august 2011

        Det er mange slike lister og følge-sider. Blogglisten, bloggurat, blopp, blogglink er de jeg kommer på i farten
        Blogglue er noe lignende, men du får anbefaling av dine poster på andre blogger + lenker rundt forbi. Du kan se hvordan det blir utseende under innleggene på Karavanseraiet. Står Kamelryttersken recomends og et par linker til andre blogger. Lenke http://www.blogglue.com
        Tror ikke de lager så mye ekstra trafikk/flere lesere, men man får flere lenker som søkemotorene kan plukke opp.
        Alltid no lurt å finne på http://bareblogg.no/forum.php om blogging, ikke bare om blogglister

        Lik

  3. Avin Rostami
    11. august 2011

    da følger jeg deg og 🙂

    Lik

  4. Lammelåret
    11. august 2011

    Kristine

    Ser bloggen ut som vanlig nå?
    En annen gang jeg endret på noen småtterier tror jeg den ble helt forvridd hos en som leste den på mobiltelefonen sin. Kan hende feilen ligger der.

    Lik

  5. Lammelåret
    16. august 2011

    Takk, Kamelryttersken!

    Da har jeg flere tips å gå etter. Jeg ser at det var lurt å legge inn bloglovin’ siden flere tydeligvis bruker den tjenesten.

    Lik

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 10. august 2011 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

