Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Blogganbefaling

På wordpress finnes en oversikt over siste publiserte innlegg og en dag jeg ikke hadde noen ord å dele brukte jeg litt tid på denne listen. Der fant jeg bloggen jeg vil anbefale i dag.

Fru Andersens utfordring er en blogg skrevet av en dame som har valgt å være hjemme ett år ekstra sammen med barna. For å klare dette har hun måtte tenke nytt og utenfor de vante baner. Å velge et ekstra år hjemme er noe som må planlegges og det er i stor grad et verdivalg. I bloggen skriver hun om dette, men også om andre temaer knyttet til det å være mor til små barn. Hun skriver også om tyngre og mer alvorlige ting knyttet til livet som det er. Fru Andersen skriver bra, hun kan formulere seg og gir deg noe å tenke videre på.

Å finne de gode bloggene kan ta lang tid. Jeg pleier alltid å se gjennom bloggrullen og anbefalte blogger når jeg er innom en ny. Noen ganger finner jeg blogger jeg velger å følge, men ofte snur jeg i døren fordi bloggen ikke appellerer til meg eller den er skrevet på mørk bakgrunn, noe øynene mine sliter med. Fru Andersens utfordring vender jeg tilbake til. Det kan lønne seg å se på siste publiserte bloggposter.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

5 comments on “Blogganbefaling

  1. Kristine
    23. august 2011

    Takk for anbefaling! Skal titte innom fruen. 🙂

    Liker

  2. Fru Andersen
    23. august 2011

    Tusen takk for nydelig presentasjon… 😉
    – Fru Andersen

    Liker

    • Lammelåret
      23. august 2011

      Godt at du likte presentasjonen! Håper mange klikker seg inn til deg, du fortjener det.

      Liker

  3. Røsslyng
    23. august 2011

    Tusen takk for tips! Eg legg ho til i blogglista mi og kikkar innom i morgon når eg er litt meir vaken. Sidan du likar ho, gjer nok eg det også:)

    Liker

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 23. august 2011 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

