Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Nye folk

De siste ukene har jeg fått flere følgere og nye tittere. Jeg ser i oversikten over søkerord at bloggens navn flere ganger er brukt og det liker jeg veldig godt!

Til dere nye som er innom:

Velkommen!

Det er stor stas å se at antall lesere endrer seg og at flere av dere kommer innom mer enn en gang. Sånt liker jeg.

Takk!

Ps! Legg gjerne igjen kommentarer (jeg prøver å svare når jeg får dem, men det kan ta lengre tid enn jeg liker) og presenter deg gjerne dersom du ikke har gjort det før: Hvem er du som leser ordene mine?

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

4 comments on “Nye folk

  1. Kristine
    24. august 2011

    Så hyggelig å lese! Alltid koselig med nye folk, ja! 😀

    Lik

    • Lammelåret
      24. august 2011

      Jeg har vært mer sosial på nett enn jeg pleier og det er så fint å oppdage nye folk og få et større nett(!)verk. Måtte det vare lenge! Du vet hva jeg sikter til.

      Lik

  2. Åse
    25. august 2011

    10 deilige sommerminner var nok et bra triks for lesertallene! Alle som fulgte oppfordringen linket jo til deg 🙂
    Og så har du jo en fin blogg da! 🙂
    Hilsen Åse

    Lik

    • Lammelåret
      25. august 2011

      Sommerminnelenkingen har ikke hatt veldig stor effekt, men noen kontakter har jeg fått, for eksempel deg og din blogg. Det er fint med nye forbindelser!

      Det er finest å ha noen å dele med og snakke med, ellers blir mye av poenget med bloggingen borte, synes jeg.

      Lik

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 24. august 2011 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

