Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Dusj med utsikt

Å dusje er en fornøyelse (iallfall når en husker å ta med alle såpene og de forskjellige greiene som skal være med, ikke minst håndkle)!

Fra dusjen har jeg utsikt og oversikt over nabolaget: Hva naboen gjør og hvor han er. Overblikket over rekkene med hus gir meg informasjon om hvem som er inne og hvem som ikke er det. Jeg ser hvor høsten har satt sitt preg og hvor sommeren dominerer.

Hvor mye innsyn dusjen gir, vet jeg ikke, men dusj med utsikt er en ganske fin ting!

Våt oversikt.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

11 comments on “Dusj med utsikt

  1. Ege Denne
    28. september 2011

    Kanskje du burde sjekke det med innsynet, bare i tilfelle? 🙂

    Lik

  2. Tonje
    28. september 2011

    Hørtes fint ut 🙂 Bare den ikke har innsyn, hihi 🙂

    Ønker deg en god ettermiddag og kveld
    Klem Tonje

    Lik

  3. whitebite
    28. september 2011

    haha,herlig!

    Lik

  4. Elisabeth
    28. september 2011

    Heisann. Vi er fler med utsikt fra badet forstår jeg.

    Badet vårt i 2 etg. har takvindu. Over badekaret. Her er nydelig å stikke hodet ut om morgenen, sjekke været, temperaturen, se hva naboen holder på med osv.
    En annen ting som er godt er å sitte i skumbad i badekaret om kvelden og nyte utsikten til stjernene gjennom loftsvinduet.

    Lik

    • Lammelåret
      28. september 2011

      Høres deilig ut!
      Vi har hodet høyt hevet over alle andre (arrogant, sa du?!), så det er skuffende lite innsyn. 😉

      Lik

  5. Kristine
    28. september 2011

    Så herlig da! Tenk å ha utsikt fra dusjen! 😀

    Lik

  6. mormor
    28. september 2011

    I barndomshjemmet mitt hadde vi et stort vindu på badet. Men den gangen var jeg nok mer opptatt av å trekke for gardinene og stenge bort all utsikt/innsyn enn å nyte utsikten :). Etter det har jeg bare bodd steder uten vindu på badet….så jeg misunner deg litt den utsikten! Fordelen er at dusjen går raskt, og at jeg sannsynligvis hadde brukt svært lang tid i dusjen hver morgen, hvis jeg hadde hatt utsikt :).

    Lik

  7. Elisabeth, Innerst i veien
    29. september 2011

    Tror jeg i grunnen hadde vært mer opptatt av innsynet. Kanskje har naboene oversikten over deg også.

    Lik

  8. Røsslyng
    29. september 2011

    Synest det høyrtes flott ut eg:) Skulle gjerne hatt dusj med utsikt, om eg var sikker på at det ikkje var innsikt;)

    Lik

  9. Johnsen
    29. september 2011

    Vi har og en deilig utsikt fra dusjen her. Ser nedover gata og utover fjorden 🙂 Litt fort gjort å glemme seg ut å stå litt lenger.
    Dusj med utsikt er digg 🙂

    Lik

  10. Hanne
    29. september 2011

    Jeg har også utsikt fra dusjen, men det er direkte inn til kjøkkenet til naboen. Så jeg regner med at innsikten er like god og jeg trekker ned persiennene;-)

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 28. september 2011 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

