Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Svar på bloggundersøkelsen 2011

Årets bloggundersøkelse er i gang!

Thomas Moen og Rafiq Charania står bak undersøkelsen og det blir spennende å se hvor mye som er endret fra i fjor. Jeg tror vi vil se en endring på hvor mange som blogger anonymt og aldersspredningen. I fjor svarte en person over 70 år at h*n blogget, i år er det sikkert flere.

Bli med og svar på spørsmålene, som du finner her, og  bidra til at det kommer bedre fram hvem bloggerne egentlig er og hva motivene er for å blogge. Ved undersøkelsens slutt vil det komme fram hvilket fylke som er best representert med antall bloggere, hva folk liker å blogge om og mye mer.

I fjor svarte 2063 ulike bloggere, men i år tipper jeg enda flere svarer.

Send oppfordringen videre!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

11 comments on “Svar på bloggundersøkelsen 2011

  1. Whitebite
    20. oktober 2011

    Har svart!

    🙂

    Lik

  2. mormor
    20. oktober 2011

    done!
    legger lenke til deg

    Lik

  3. Tilbaketråkk: Bloggundersøkelse | Mormors klagemur

  4. Starbear
    20. oktober 2011

    Da er det gjort vett’u 🙂

    Lik

  5. Hildegirl
    20. oktober 2011

    Takk for tipset 🙂

    Lik

  6. Røsslyng
    20. oktober 2011

    Takk for tips:)

    Lik

  7. mormor
    20. oktober 2011

    Takk for tipset! Har svart.

    Lik

  8. jill mamma-i-eksil
    20. oktober 2011

    da har jeg også svart 🙂

    Lik

  9. Kristine
    20. oktober 2011

    Denne skal jeg svare på, ja. 🙂

    Lik

  10. stinemoor
    20. oktober 2011

    Spennende, skal spre budskapet!;) Ellers hiver jeg meg på awarden jeg fikk av deg, holder på å svare, og legger den ut i løpet av natten/morgendagen, takk for at du sendte den til meg! 😉

    Lik

  11. Kamelryttersken
    22. oktober 2011

    Done

    Lik

Takk for kommentaren!

Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

