Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Bloggen er nominert til Årets mest velskrevne mammablogg

Å skrive godt er et internt mål med alle bloggpostene jeg skriver. Jeg vil at tekstene skal henge sammen og på en eller annen måte røre ved leseren eller engasjere på annen måte. Samtidig er jeg opptatt av at dette skal være en lavterskelblogg, det skal være enkelt for meg å skrive når jeg føler for det og tekstene skal være lette å lese, selv om temaet kan stikke dypere. Jeg har også som mål å skrive relativt korte tekster, fordi jeg selv synes det er mest behagelig å lese. Korte tekster gjør det også mulig å lese mange/flere blogger enn om teksten er lang.

Derfor er det stort for meg å oppdage at denne bloggen er nominert til Årets mest velskrevne mammablogg på Foreldremanualen. Jeg har bare hatt wordpress-blogg ett år og hadde ikke trodd jeg skulle bli trukket fram i en slik sammenheng. Det sier meg at jeg har oppnådd et av flere mål.

Takk til dere som har nominert meg, det setter jeg stor pris på! Takk også til Foreldremanualen som har trukket meg fram fra mørket og til dere som er innom meg for å sjekke ut hvem denne kandidaten er!  Og til slutt takk til dere som gjør meg flinkere og som motiverer meg ved å lese og av og til legge igjen kommentarer!

Hvis du vil stemme på min blogg og sjekke ut de andre som er nominert, trykker du på bildet på forsiden til bloggen eller på linken som er fremhevet i dette innlegget. Du kan stemme en gang per IP-adresse per dag og siste dag for stemming er 29.1.2012.

Spre ordet!

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

28 comments on “Bloggen er nominert til Årets mest velskrevne mammablogg

  1. Ege Denne
    17. januar 2012

    Gratulere 🙂 og lykke til 🙂

    Lik

  2. Whitebite
    17. januar 2012

    gratulerer! vel fortjent! (har svart deg inne hos meg også)
    men du ..kan man stemme flere ganger?! det trodde jeg ikke var mulig?
    da kan man jo stemme på seg selv i bøtter og lass da?

    😉 (ikke at jeg kommer til å gjøre det!)

    Lik

  3. Whitebite
    17. januar 2012

    Tror ikke det er riktig..?

    Lik

  4. villkatta
    17. januar 2012

    Gratulerar! Eg har stemt på deg, lukke til 🙂

    Lik

  5. Lammelåret
    17. januar 2012

    Takk for lykkeønskninger og stemmer!

    Jeg leste på Foreldremanualen at man kan stemme en gang per dag per IP-adresse. Anette oppklarer dette i kommentarfeltet under avstemningsrutene.

    Lik

  6. Whitebite
    17. januar 2012

    men det funker ikke, har prøvd å stemme flere ganger på mine favoritter! det går ikke!

    Lik

    • Lammelåret
      17. januar 2012

      WB

      ..og da stemmer du ikke fra samme IP-adresse..?
      (altså det var jo akkurat det du sa, men en god ting kan vel ikke sies for ofte?)

      Tror du bør nevne det i kommentarfeltet til FM.

      Lik

      • Whitebite
        17. januar 2012

        ja,nå ble jeg helt forvirra her?
        jaja,samma det.
        jeg har stemt ferdig! 😉

        Lik

  7. Cecilie
    17. januar 2012

    Gratulerer og vel fortjent! Lykke til 🙂

    Lik

  8. Tonje
    17. januar 2012

    Ble så glad da jeg så at du var en av dem som ble nominert som mest velskrevne! Gratulerer så masse. Har selvfølgelig stemt 🙂

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    Lik

  9. mormor
    17. januar 2012

    Så hyggelig.
    Lykke til. 🙂

    Lik

  10. mamma i eksil
    17. januar 2012

    du får selvsagt min stemme 😀 godt jobbet og vel fortjent!

    Lik

  11. Kamelrytterske
    17. januar 2012

    Det var jo hyggelig 🙂

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om utfordringer og muligheter

    Lik

  12. Alexia
    17. januar 2012

    Gratulerer og lykke til Lammelåret!
    Det er en seier bare å bli nominert synes jeg- ikke sant?

    Lik

    • Lammelåret
      18. januar 2012

      Alexia

      Du er jo nominert i samme kategori, så lykke til for deg også!
      Jeg er helt enig med deg i at det er en seier, eller en ære, å bli nominert og deretter trukket ut som en av fem i en kategori. Det er en anerkjennelse av den innsatsen som legges i bloggen.

      Gratulerer til deg også! 🙂

      Lik

  13. Bente Nymoen
    18. januar 2012

    Da har du fått min stemme 🙂
    Graulerer med nominasjonen.

    Lik

  14. Bente Nymoen
    18. januar 2012

    eller gratulerer heter det kanskje 😉

    Lik

  15. Lammelåret
    18. januar 2012

    Takk!

    Lik

  16. Siv
    18. januar 2012

    Så utrolig gøy!! Jeg er helt enig i mye av det du skriver; det er gøy å skrive ‘viktige’ tekster, men også sånt som man kommer på i farta. Og korte tekster appellerer oftere enn en laaaaaaaaaaang, sørgelig tekst! Jeg stemmer på deg ;D

    Lik

  17. mormor
    18. januar 2012

    Gratulerer med nominasjonen! Jeg forstår at jeg er helt blank på dette med blogger (selv om jeg har blogget en 6 måneders tid). Jeg ante ikke at det fantes noen blogg-konkurranser, jeg :). Hehe! Lykke til!

    Lik

  18. Speilvendt
    19. januar 2012

    Velfortjent! Du skriver en utrolig god blogg. Du får min stemme 🙂

    Lik

  19. Lammelåret
    19. januar 2012

    Dere kan ikke se det, men jeg smiler og blir varm av så gode ord!

    Takk! 😀

    Lik

  20. Jenny
    21. januar 2012

    Gratulerer så mye. Det er fortjent. Dette burde du vinne om det er den mest velskrevne bloggen som vinner, og ikke de med mest stemmevillige venner. Min stemme har du i alle fall fått. Lykke til!

    Lik

    • Lammelåret
      25. januar 2012

      Jenny

      Du har et poeng når du skriver «stemmevillige venner». Jeg har ikke akkurat krevd stemmer fra vennene mine, andre er nok mer pågående når det gjelder stemmesanking, kanskje? Jeg vet ikke, men nettverk teller helt klart inn.

      Uansett synes jeg det er gøy å være blant de fem utvalgte og er stolt av de stemmene jeg får!

      Lik

  21. Elisabeth
    21. januar 2012

    Jeg heier på deg, lammelår.

    Flott anerkjennelse. Vel fortjent.

    Lik

  22. Helene - Alt som er Vakkert
    25. januar 2012

    Gratulerer! Heier på deg, og har selvfølgelig stemt på deg:o)

    Lik

  23. Lammelåret
    25. januar 2012

    Takk for stemmer!

    Må innrømme at det er ekstra pinlig å oppdage dårlige formuleringer og manglende bokstaver her og der etter denne nominasjonen. Til mitt forsvar gjør ikke øynene jobben sin ordentlig for tiden.

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Twitter-oppdateringer

