Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Estetikk i hverdagen

Bloggen min kan passe mange kategorier, men estetisk er den ikke. 

Jeg er heller ikke bevandret i interiørbloggenes verden, men en blogg har jeg bitt meg merke i, nemlig Dagdrømmeren. Det er ikke en ren interiørblogg, men er en blanding av det nevnte, fotoblogg og personlig blogg. Samlet sett vil jeg si det er en estetisk blogg, som gir noe pent å se på og som senker stress og uro. Tonje understreker estetikken i bildene med tekstene, tilsammen blir det harmoni.

Nå har Tonje sitt bidrag til nibs (norske interiørblogger) marsutfordring fått finaleplass og jeg håper du tar en titt på finalistene og stemmer på den du liker best. Jeg trenger vel ikke fortelle hvem som er min favoritt..

(og hvis noen av dere lurer: Nei, jeg har ikke blitt bedt om å skrive om verken nib eller Tonje. Dette er helt mitt eget initiativ og jeg deltar ikke i give-away konkurranse, engang)

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

3 comments on “Estetikk i hverdagen

  1. Røsslyng
    15. mars 2012

    Vel fortent merksemd, Tonje har ein fin blogg og er ei flott dame:) Du er flink til å sjå og framheva andre!

    Lik

    • Lammelåret
      16. mars 2012

      Det kommer helt av seg selv innmellom, jeg må vise fram det jeg liker.

      Lik

  2. msjackson
    16. mars 2012

    Fint å få tips om andre blogger. Det er spennende med mangfold. 🙂

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 15. mars 2012 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

