Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Liebster blog award til meg!

Jeg så ganske mye til henne en lang periode, men så ble hun borte. Riktignok var det et varslet fravær og dermed ingen overraskelse, men jeg har likevel vært innom nå og da for å sjekke om det har kommet noe nytt som jeg ikke har fått med meg.

Jeg snakker om Ege Denne. Og da jeg tittet innom henne gikk det ikke mange dager før hun fortalte at hun har fått en blog award som hun vil gi videre til meg, stor stas! Ja, for det er gøy når noen vil gi en litt ekstra oppmerksomhet, ikke sant? Tusen takk!

Den siste tiden har jeg blitt bedre kjent med Susanne Kaluza – en dame som jobber som journalist og som er opptatt av mange av de samme temaene rundt barnas oppvekstvilkår som jeg er.  I tillegg har hun humor, kan ta bilder og har estetisk sans som hun gir uttrykk for på en inspirerende måte. Dessuten er hun særlig opptatt av matpakker, av alle ting!  Dette er en kvalitetsblogg som jeg anbefaler sterkt.

Livets Vev er en helt nyoppstartet blogg som jeg har likt fra første kommentar hun la igjen hos meg. Damen bak bloggen er reflektert og bevisst og kommer nok til å skrive om et bredt spekter av temaer, tror jeg. Av denne bloggen kan du lære noe om hvordan andre lever livet sitt og dermed se ditt eget liv i perspektiv og kanskje tenke over om alt det du opplever som veldig viktig i virkeligheten er det.

Den siste bloggen jeg ønsker å vise dere er Toner av tanker. Dette er en eksistensiell blogg som ikke er redd for ærlighet og å vise hvordan livet er for henne. Dikt og tanker. Musikk og tanker.

Jeg håper dere tre bloggeiere vil ta imot liebster-prisen! Og at dere andre som leser dette besøker nevnte blogger!

Om dere tar imot bloggprisen skal dere:

  • Takke for prisen og lenke til meg (fordi du fikk prisen av meg)
  • Lime inn ikonet hos deg (trykk på ikonet og kopier adressen og lim så inn hos deg selv)
  • Gi prisen til 3-5 bloggere med 200 følgere eller færre, som du synes fortjener denne prisen
  • Legg igjen en kommentar på bloggene du gir prisen til

 

Ønsker dere alle en flott kveld!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

6 comments on “Liebster blog award til meg!

  1. Alexia
    7. juni 2012

    Veldig velfortjent Lammelåret, og takk for tips til fine blogger, var flere nye for meg.:)

    Lik

  2. sotengelen
    7. juni 2012

    Fint med anbefaling av nye å blogger!

    Dette minner meg på at jeg i for fikk noen jeg også! Jeg har jo helt glemt å videreføre! Skam på meg!

    Lik

  3. Tuva
    8. juni 2012

    Gratulerer! Og nydelige blogger du anbefalte, takk for det!

    Ha en fin fredag 🙂

    Lik

  4. Ege Denne
    8. juni 2012

    De var alle flotte blogger 🙂 Takk 🙂

    Lik

  5. villkatta
    8. juni 2012

    Det er deg vel fortjent 🙂

    Lik

  6. Lammelåret
    8. juni 2012

    Alltid fint når jeg kan vise vei til nye, gode bloggere!

    Lik

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 7. juni 2012 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

