Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Bloggfeiring

Inntil jeg har pønsket ferdig min egen feiring av bloggens store og små hemmeligheter nøyer jeg meg med å fortelle deg at..

Elisabeth innerst i veien har blogget i 2 1/2 år og har skrevet 1000 innlegg på like lang tid. Hun feirer det med å gi bort noe kjøpt og noe laget som du kan få. Ved å trykke på lenken i gult får du se hva du kan bli eier av dersom du legger igjen en kommentar hos henne. Og er den heldige.

Du har en uke på deg, til 30.juni.

Så ønsker jeg deg en flott st.Hans-aften! Husk regntøy eller solkrem, alt ettersom.

.. om ikke lenge kommer flere innlegg jeg håper engasjerer deg like mye som de engasjerer meg.. 

 

 

 

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

4 comments on “Bloggfeiring

  1. Takk for linking.
    Ha en fin St.Hans. Vi krysser fingre for at regnet har slutta for godt, skal i hageselskap.

    Lik

    • Lammelåret
      23. juni 2012

      Hageselskap med regntøy mister litt av sjarmen, så vi får håpe at været holder seg fint ut kvelden.

      Håper jeg sender noen besøkende inn til deg. 🙂

      Lik

  2. Ege Denne
    24. juni 2012

    Hvor lenge har du blogget?

    Jeg har helt glemt min egen blogg’s ett års dag… oi. Tiden har gått fort!

    Lik

    • Lammelåret
      25. juni 2012

      På wp har jeg blogget 1 1/2 år, resten av detaljene kommer i et innlegg om ikke lenge.

      Du må da ikke glemme deg selv! Lag en liten feiring, det fortjener du og bloggen din, synes jeg!

      Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 23. juni 2012 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , , , .

Twitter-oppdateringer

