Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Det jeg elsker

Inspirert av en annen utsikt vokser stoltheten fram og oppmerksomheten skjerpes mot de små, søte ting.

Det jeg elsker er

~ å snuse inn duften av alle røde bær

~ å kjenne vinden smyge seg rundt nakne knær

~ å sikle etter diger marengs på høye fat

~ å slikke i meg den største isen jeg fant

~ å sitte med barnet på fanget

~ å puste inn sommermorgen-duften på balkongen

~ å vite at dagen er min og klar

~ til å brukes som jeg vil

~ så lenge jeg griper fatt i mulighetene finnes

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

6 comments on “Det jeg elsker

  1. villkatta
    1. august 2012

    Så vakkert skrive. Fekk meg til å drøyme meg vekk i ting eg elskar sjølv. Eg vonar du nyt sommaren, fylt med sommarduftar og raude bær.

    Lik

    • Lammelåret
      2. august 2012

      Sommeren i år er veldig god og det gjør at det gode kommer enda lettere fram. Akkurat slik som jeg ønsker at det skal være for andre!

      Lik

  2. Mormor
    2. august 2012

    Deilig skrevet 🙂
    Digert mormorsmil + en klem

    Lik

    • Lammelåret
      2. august 2012

      Klemmer mottas med smil og åpenhet.

      Godt å ha deg tilbake, mormor!

      Lik

  3. Elisabeth
    2. august 2012

    Deilige ord som ga meg en kilende fornemmelse. Takk, kjære lammelåret. Og fortsatt gode sommerdager ønskes deg.

    Lik

Takk for kommentaren!

Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

