Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Nominert til Berta Carrot Award 2012

Ege Denne startet i fjor sin egen bloggpris som en reaksjon ensidigheten blant bloggkonkurransene som arrangeres.

Berta Carrot Award 2012 er et alternativ til de vanlige bloggprisene, som du forstår av navnet et ironisk skråblikk på det vante.

Noen mener altså at jeg fortjener denne prisen og har derfor nominert meg. Jeg sier TAKK!

Dersom du vil stemme på meg, setter jeg pris på det!

Stem på

lammelårtanker

siste stemmedag er 30.11.2012

Dersom du liker andre blogger bedre enn min oppfordrer jeg deg til å stemme på den du liker best!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

7 comments on “Nominert til Berta Carrot Award 2012

  1. fhjpeder43
    30. oktober 2012

    Selvføgelig har du min stemme!

    Liker

  2. Ege Denne
    30. oktober 2012

    En velfortjent nominasjon også 🙂

    Og ja, awarden er ment som en liten oppmuntring og litt utenom de vanlige awardene.

    Jeg kunne tenkt meg å få laget til noen premier, men jeg aner virkelig ikke hva og hvordan jeg skal få det til. Om du eller andre har noen tips, så tar jeg imot med takk 🙂

    Lykke til med stemmesanking 🙂

    Liker

  3. fjellflyt
    30. oktober 2012

    Morsom pris! Grattis!

    Liker

  4. Amanda
    30. oktober 2012

    Du har min stemme 🙂

    Liker

  5. Elisabeth, Innerst i veien
    30. oktober 2012

    Gratulerer med nominasjon og lykke til.

    Liker

  6. Lammelåret
    30. oktober 2012

    Takk så mye for gode ønsker og stemmer!

    Ps! I morgen håper jeg å kunne publisere et innlegg mer typisk for denne bloggen, så følg med!

    Liker

  7. Sparringmamma
    1. november 2012

    Stemte på deg såklart! 🙂

    Liker

Takk for kommentaren!

Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

