Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Nominert til Årets mest velskrevne mammablogg!

Tiden er kommet for å avgjøre hvem som har den beste mammabloggen i ulike kategorier. Stedet er Foreldremanualen!

Da jeg så at perioden for nominering var igang, kastet jeg meg over lenke etter lenke for å sørge for at de beste bloggene i hver kategori skulle få en verdig deltaker. Gleden var stor da jeg oppdaget at flere av mine favoritter kom til avstemming. Overraskelsen var større da jeg oppdaget at min blogg var med!

Mine favoritter er:

Susanne Kaluza som Årets mammablogg,

Casa Kaos som Årets morsomste mammablogg (som jeg helst skulle puttet i kategori for modigste mammagblogg, men den kategorien er visst ikke opprettet),

Tonje Boganes som Årets mest estetiske mammablogg,

Vinterverket som Årets mest originale mammablogg

Sparringmamma som Årets mest velskrevne mammablogg. Jeg må innrømme at siden jeg er blant finalistene i denne kategorien vil jeg helst ha alle stemmene selv, men Sparringmamma er en solid konkurrent. Anbefaler å sjekke ut bloggene som er i finalen og bruke stemmeretten din!

Du kan stemme fram til 29.januar, en gang per IP-adresse per dag. Hvis du trykker på lenken Mammabloggkåring 2012 kommer du dit du skal for å legge igjen stemmen din.

**

I morgen kommer første innlegg i serien «Slik er livet mitt – en bloggserie om livserfaringer» – følg med! Jeg gleder meg til å lese responsen deres!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

15 comments on “Nominert til Årets mest velskrevne mammablogg!

  1. Sparringmamma
    16. januar 2013

    Gratulerer med nominasjon! Har stemt på deg allerede, som den eneste av mine nominerte til finalen.. Var ikke klar over at antall besøk var kriterie for å komme til finalen, er temmelig mange utrolig bra mammablogger som burde vært med!! Heia!

    Lik

    • Lammelåret
      16. januar 2013

      .. men jeg tror bare antall besøkende er relevant til Årets mammablogg..?

      Jeg synes det er stort at jeg er blitt med. Det gir antakelig litt ekstra besøkende. Derfor synes jeg det er supert at du også får vist fram bloggen din, for det er kvalitetsblogg!

      Lik

      • Sparringmamma
        16. januar 2013

        Jeg må jo takke hjerteligst for at du nominerte meg! Ironisk nok har vi blitt «konkurrenter» .. likevel er jeg nok ingen trussel med foreløpig 6 hele stemmer. 🙂 Måtte den beste vinne! All publisitet er god publisitet, eller hva??

        Lik

        • Lammelåret
          16. januar 2013

          Hehe.. konkurrenter ja.. Vi får vel heller se det slik at vi fremhever hverandre og det er en bra ting. Hadde ingen forestilling om seier, og det betyr mer for meg å være nominert enn å vinne, men det er litt morsomt likevel. Hvis jeg hadde vunnet så vet jeg hva jeg ville gjort med premien og akkurat det kunne være gøy!

          Jeg stemmer uansett ivei og synes det er en fin ting å gi, en liten innsats.

          Lik

  2. Tuva
    16. januar 2013

    Velfortjent, du får min stemme! Gratulerer 🙂

    Lik

  3. mettemia
    16. januar 2013

    Hei. Jeg har stemt på deg, og jeg har stemt på det jeg mener er årets morsomste mammablogg, Casa Kaos. Lykke til ❤

    Lik

    • Lammelåret
      16. januar 2013

      Kjempebra!
      Jeg skal sjekke innom hver dag og avlegge stemmene mine.
      Jammen meg godt at jeg slipper å synge.. (har nylig sett på Idol).

      Lik

  4. Livet i Casa Didriksen
    16. januar 2013

    Stemmer og stemmer 🙂

    Lik

  5. ca.strømsnes
    16. januar 2013

    Stemt stemt stemt 🙂

    Lik

  6. Jenny
    17. januar 2013

    Gratulerer så mye med nominasjonen. Stemmer på deg jeg vet du! 🙂

    Lik

  7. Joanna
    17. januar 2013

    Da har jeg også stemt! Lykke til!

    Lik

  8. Tonje
    17. januar 2013

    Hei
    Tusen takk for fine ord!
    Gratulerer så mye med nominasjonen til deg også! Jeg har stemt på deg, vet du;)

    Du, så fin ny serie du har begynt med på torsdagene! De må jeg få med meg framover!
    Ellers er det dessverre lite blogglesing på meg for tida. Travelt, men gøy! å studere:))

    Ønsker deg en fin torsdagskveld
    Klem Tonje

    Lik

Takk for kommentaren!

Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

