Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Reality blog award og bloggtips til deg!

Heldige meg har igjen fått en blog award! 

Bloggprisen kommer fra Madam Ink’s lille hjørne. Madammen var den første som skrev bidrag til bloggserie om livserfaringer, les gjerne En skjult hverdag. På egen blogg skriver hun om livet på vent og om hva ventetiden fylles med. Besøk henne gjerne og les hva hun skrev som begrunnelse for å gi meg blog awarden!

Det er ikke så lenge siden sist jeg fikk denne awarden (ja: heldige meg!), så når det gjelder å «gjøre den» henviser jeg til forrige gang, les gjerne Blog award eller bloggelsk – her finner du som mottar blog awarden reglene og hva du skal gjøre med den. Bloggikonet finner du også under lenken.

Denne gangen fortsetter jeg å jukse med reglene, som du finner i lenken over. Jeg fremhever bloggere jeg liker godt og som jeg synes flere skal ta en titt på, men det blir nok ikke så mange som fem til ti andre bloggere.

Her på Sandaker – for sine små, vakre og viktige tekster om livet med og uten barn

To pluss tre – om å være mor til tre under tre derav ett tvillingpar. Bloggeren er helt fersk, så denne awarden gir henne nok sjokk! Hun skal skrive om hverdagslivet og det hun rekker av andre ting som gir livet lys. Noe sier meg at hun er vanvittig rask taster og har et meget klart hode (jammen meg godt at slike mennesker fins!)

4 pluss 1 – en blogg skrevet av en som nesten ikke klarer å vente på å bli kommende far. Strengt tatt er han det allerede, selv om barnet ikke er kommet i hans kjæres mage ennå

Såh.. da er bloggtipsene overrakt og jeg håper du finner noe du liker!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

5 comments on “Reality blog award og bloggtips til deg!

  1. Pia
    23. april 2013

    Flott gjort av deg å framheve noen litt sånne små og stille… Her på Sandaker er en perle av en blogg – anbefales, ja!

    Lik

  2. Carina
    23. april 2013

    Gratulerer med velfortjent Blog Award! Og tusen, tusen takk for anbefaling og fine ord. Nå ble jeg veldig glad, og skal sende stafettpinnen videre:)

    Lik

  3. ToPlussTre
    23. april 2013

    Oi, det var et lite sjokk ja! Men så hyggelig! Jeg som så vidt har lært meg hvordan jeg trykker «publiser»… Jeg må nok tenke litt på videreformidlingen, men det kommer! Tusen takk:)

    Lik

  4. Tilbaketråkk: Blog award og bloggtips | ToPlussTre

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 23. april 2013 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

