Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Invitasjon til lesegruppe!

Hei alle sammen!

Litteratur er visst fjernt for mange i min omgangskrets. Dagene spises opp av gjøremål og oppfølging av aktiviteter for ungene. Derfor er det perfekt å ha blogg, for nå kan jeg spørre nettopp deg:

Har du lyst til å bli med i en lesegruppe sammen med meg?

2012-07-07 12.07.47

Jeg bor i Vestfold, så det må du også gjøre dersom vi skal få det til – aller helst i Tønsberg –  (evt må du være villig til å komme hit). Utover dette kravet har jeg ingen, for jeg tenker at vi må finne ut av ting sammen. Jeg ser for meg skjønnlitteratur, men kan også lese bøker i samfunnssjangeren. Jeg leser kun på norsk, men gjerne oversatt litteratur. Det er viktig for meg at vi møtes, men det trenger ikke være privat. Vi kan gjerne snakke på en rolig kafe, eller lignende. Gjerne ute på de riktige årstidene.

Det er ikke viktig for meg at litteraturen er ny eller nylest.

Jeg håper du er interessert!

Om du så er, legg igjen en kommentar her eller send meg epost lammelaaret@gmail.com. Jeg ser fram til respons, for det hadde vært supert om det ble noe av. Inviter gjerne folk og del gjerne innlegget slik at vi øker sjansen for at det kan bli noe av! Jeg har aldri vært med i noe lignende, så jeg er spent.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

15 comments on “Invitasjon til lesegruppe!

  1. Cecilie
    26. august 2013

    For en god tanke og idè! Håper du får svar fra noen i din nærhet!

    Lik

    • Lammelåret
      26. august 2013

      Det håper jeg også! Jeg har lenge tenkt at det må være noe for meg, men aldri prøvd noe sånt før, så det blir spennende om noen svarer. X fingre!

      Lik

  2. Casa Kaos
    26. august 2013

    Dette har jeg virkelig lyst til å være med på. Men jeg bor dessverre ikke i Tønsberg.
    Men, jeg har nære slektninger der. Så jeg er da innom stadig vekk. Hvor ofte tenkte du på å møtes?

    Lik

    • Lammelåret
      26. august 2013

      Hadde vært helt topp om du kunne bli med. Hvor ofte? Tja, en gang i måneden er kanskje realistisk? Det er bedre at det er sjelden enn at det ikke blir noe av, tenker jeg.

      Lik

  3. Janne Ellingsen
    26. august 2013

    Hei! Jeg svarte på facebook, men tar det gjerne her også. Jeg bor på Nøtterøy, elsker å lese når livet passer sånn, har vært en skikkelig boksluker gjennom livet, og jeg blir altså gjerne med i denne gruppen! Gleder meg faktisk 😉

    Lik

  4. Therese
    27. august 2013

    I’m in! 🙂

    Lik

  5. ellen
    27. august 2013

    Å, lesegruppe ønsker jeg meg også! Men bor i Oslo.

    Lik

    • Lammelåret
      29. august 2013

      Det var dumt, ellen! Kanskje du kan starte en der du bor?

      Lik

  6. Tanketrollet
    27. august 2013

    Jeg blir gjerne med – selv om jeg bor på andre siden av kjølen 🙂 Det blir fint det med ferjetur og kort vei også- og det sosiale 🙂

    Lik

  7. Lammelåret
    29. august 2013

    Jeg har litt vel mye i hodet for tiden, men etterhvert tar jeg kontakt med dere på epost, så kan vi avtale mer der.

    Om flere vil være med er det bare å ta kontakt!

    Lik

  8. Tilbaketråkk: Bøkene om meg | Lammelårtanker

  9. Claire Buer
    23. januar 2016

    Hei, ditt lesegruppe spørsmal er noen år gamle nå. Lurer på hva skjedde med den. Jeg bor på Notterøy.

    Lik

    • Anne-Helene
      24. januar 2016

      Hei Claire!

      Lesegruppa varte et års tid, så forsvant bokfokuset og vi fortsatte å møttes som bare venner.

      Har ingen planer om en ny lesegruppe, men kan tipse deg om å kontakte Tønsberg og Nøtterøy bibliotek, som arrangerer lesesirkel.

      Jeg har en litteraturblogg du er velkommen til å følge, den finner du HER.

      Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 26. august 2013 av i Vi leser, ser film og mener med stikkord , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

