Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Ny pupp til jul?

I innspurten til den hellige julehandelen kan idéene bli mangelfulle, derfor skal jeg være så vennlig å gi deg noen tips!

En jentes hemmlige drøm er nye pupper – det er helt sant!

Siden bare de rikeste har råd til det, kan det være kjekt å lage et spleiselag. Hele familien kan være med på å sponse familiens minste pupp.

I disse tider er det til og med silikonsalg hos plastisk kirurger, for en lykke!

For du synes vel ikke det er unaturlig å ønske seg nye pupper til jul? Av familien? Pøh, da er du pyse!

- ikke mye pupp for så lite!

– ikke mye pupp for så lite!

**

Takker pappa for puppene

(jeg skulle selvfølgelig hatt et silikonbilde her, men føler det litt kleint å spørre noen om å få puppebilde av dem, lissom..)

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

15 comments on “Ny pupp til jul?

  1. Bøllemamma
    17. desember 2013

    Perfekt julegave! Jeg ordna det på annet vis; fødte baby og begynte å amme, og vips, så var puppene dobbelt så store. Minst. Funker det og😉

    Lik

    • Lammelåret
      17. desember 2013

      Det er helt perfekt dersom man foretrekker bomber fremfor silikon. Fyttikatta så vondt det gjør!

      Lik

  2. Sovebebibloggen
    17. desember 2013

    Yess! Det bøllemamma sa! Samma her:D

    Lik

    • Lammelåret
      18. desember 2013

      Betongpupper er fysj!

      (hvis du googler betongpupp eller bombepupp, kommer du til meg da?)

      Lik

  3. Ellen
    18. desember 2013

    Hva er denne puppegreia egentlig? Har aldri vært så engasjert i mine egne pupper, jeg. Ikke i andres heller.

    Kanskje jeg er en puppemoralist???😉

    Lik

    • Lammelåret
      18. desember 2013

      Aner ikke. Før i tiden var pupp en sånn baby og mannegreie, men nå er det visst en kvinnegreie også. Ikke det; en kvinnegreie er det sånn i utgangspunktet uansett..!

      En puppemoralist, vær så god!

      Lik

  4. superpapsen
    18. desember 2013

    Hahaha, jeg tar gjerne litt pupp til jul! Men blir aller gladest om de er gode, myke og naturlige😛

    Lik

    • Lammelåret
      18. desember 2013

      Så det var pupp som skulle til for å lokke deg hit, superpapsen?😀

      Lik

      • superpapsen
        18. desember 2013

        Det var pupp som måtte til for å lokke meg ut i kommentarfeltet😛 Simple mind… Også lyste den så flott mot meg når jeg logget meg på bloggadminen min.

        Lik

        • Lammelåret
          18. desember 2013

          Wow, en lysende pupp!

          Lik

          • superpapsen
            18. desember 2013

            Jepp jeg tror den var smørt inn med fluoriserende maling😛 Eller var det bare et fastbrent skjermbilde fra tidligere nettøkter? Nei, nå drar jeg meg selv veldig ut på glattisen her med tynt underlag og uten brodder. Tittelen din lyste så fint mot meg! Men forøvrig sier jeg ikke nei takk til lysende pupper heller (der tror jeg isen knakk).

            Lik

  5. duBedåre
    18. desember 2013

    Med fare for å bryte inn i intimsfæren og den private samtalen her; jeg både lol’er og rofl’er og alt annet helt tidsriktig her! Særlig over kommentarene. Takk! Og er for lite rødstrømpe og feminist til å heve hverken plakat eller flagg. Bryst er best. Ferdig m det.

    Lik

  6. vnettum
    19. desember 2013

    hahaha nå lo jeg godt! ja det fins mange metoder😉

    Lik

  7. motionocean
    26. desember 2013

    Verden sjokkerer stadig. Jeg blir litt skremt, jeg.

    Lik

  8. Tilbaketråkk: Ny pupp til jul? : Hjem og familie

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 17. desember 2013 av i Med sløvt blikk på verden med stikkord , , , , , , .
