Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Søndagens shoppingtips

Faste lesere av bloggen vender selvsagt tilbake i håp om å få de beste shoppingtipsene!

Dere vet: jeg er selve shoppingdronningen og burde muligens døpe om bloggen til

shoppingguiden for nesten-førtiser!

Ha, det hadde vært noe!

Dagens tips er:

limemarmelade

2013-12-07 17.42.24

.. tipper du er imponert!

men, altså.. den er supergod når den smøres på laksefilet med litt sennep oppå (ja, jeg vet det ikke låter særlig fristende, men godt smaker det), og det er godt med noen biter på naturell smøreost.

Før i tiden fikk man kjøpt limejuice på grønn glassflaske med dryppetut i vanlige matbutikker, men det er lenge siden. Det er år og dager siden jeg har sett noe sånt i min butikk, iallfall. Tips meg om du finner det!

Shoppestopp er noe andre driver med, selv kjøper jeg stort sett alt jeg har lyst på.

Gjør du?

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

10 comments on “Søndagens shoppingtips

  1. sofeleringer
    19. januar 2014

    Hahah, morsom du! Kjøper alt jeg har lyst på? Nei, det har jeg ikke råd til. I matbutikken ser jeg på alle priser, sammenligner og vurderer. Enkelte ting kjøper jeg kun økologisk da, selv om det er dyrere. Husker de limeflaskene, har ikke sett dem på evigheter, faktisk!

    Lik

    • Lammelåret
      19. januar 2014

      Ikke no’ problem å kjøpe alt en har lyst på når en har lyst på så lite, altså! Haha..

      Lik

      • sofeleringer
        19. januar 2014

        Ja nei da løser jo problemet seg selv igrunnen 😉

        Lik

  2. ToPlussTre
    20. januar 2014

    Hehe, nei dette studentåret er vi litt varsomme med shoppingen (men jeg har noen runder innimellom)! Elsker appelsinmarmelade, så lime marmelade høres godt ut:-) Fin kveld til deg!

    Lik

  3. Sovebebibloggen
    20. januar 2014

    Artig at du skulle spørre om dette akkurat den dagen jeg har vært på shopping!! 😀
    Jeg har kjøpt meg kjole og skjørt og genser og you name it, egentlig, og lille He fikk ikke noen verdens ting!!

    Ellers er det i grunn ikke så mye jeg kjøper altså, men i dag var jeg virkelig i modus:)

    Kanskje det har med å gjøre at jeg har min siste dag av tjueaårene i dag, og at jeg er for gammel for den lags sløseri fra og med i morgen? 😉

    Lik

  4. Diaperdiva
    21. januar 2014

    Jeg skulle ønske jeg kunne, men jeg er så himla økonomisk! Skikkelig dårlig egenskap ;P Mannen derimot, han er ikke økonomisk, så han kjøper ofte det jeg vil ha til meg.. så det er ikke såå synd på meg!
    Og takk for shoppingtips, har aldri prøvd limemarmelade, aldri hørt om det engang! Må nok slakke litt på det stramme budsjettet mitt og teste den ut 😉 (Nå skal det være sagt at mat er den slakkeste posten i budsjettet, men jeg syns ikke det er vits i at Jack kommer hjem med oster til mange hundre som bare lukter og aldri blir spist opp!!)

    Lik

    • Lammelåret
      21. januar 2014

      Problemet med mat er at det frister mye mer som nykjøpt. Et skikkelig dilemma det der..

      Å spare inn penger er bare morsomt, resultatene kommer raskt og det er motiverende i seg selv.

      Gratulerer som forfatter! Gleder meg til å lese teksten din.

      Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 19. januar 2014 av i Med sløvt blikk på verden med stikkord , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

