Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Kyss deg

Hva i all verden er dette?

2014-03-27 17.13.29

Den som gjetter riktig får et kyss!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

12 comments on “Kyss deg

  1. Ellen Hageman
    27. mars 2014

    Øyenhuler fra baksiden.

    Lik

  2. Livet i Casa Didriksen
    27. mars 2014

    Fundusfoto…

    Lik

  3. Casa Kaos
    27. mars 2014

    Jeg tenkte også på øyne. Kanskje selve øyeeplet?

    Lik

  4. Siri
    27. mars 2014

    Tvillinger?

    Lik

  5. Åshild
    27. mars 2014

    Bilder av baksiden av øyan 🙂

    Lik

  6. Ragnhild von Harling Lien
    27. mars 2014

    Det er et fotografi av øyenbunnen.
    Du ser synsnerve og den gule flekken.

    Lik

  7. duBedåre
    28. mars 2014

    Æsj, jeg er altfor seint ute til å få et kyss, for det er jo innsiden av øyeeplet, sett gjennom pupillen og innover, med både gul og blind flekk og det hele. Men først og fremst er det en påminnelse om at mars snart er over allerede! Virkelig?? Mulig jeg bør gå og sjekke mine øyne også…

    Lik

  8. Frøken S.
    28. mars 2014

    Kyllingfoster i et egg?

    Lik

  9. EventyrElin
    28. mars 2014

    Er jeg også for sent ute? Tenker også det er øyne. Mars er da ikke over enda? Maaange dager mars igjen 🙂 Fin helg til deg og dine!

    Lik

  10. Øynene 🙂

    Lik

  11. Ida Sundae
    29. mars 2014

    TITS!!!! Hehe. Jeg tipper ogsaa øyne.

    Lik

  12. Lammelåret
    29. mars 2014

    Tror det er mange her med svakt syn, altså, for her er det nesten bare riktig svar. Blir mye kyssing på meg, men tror jeg begrenser meg til å kysse Frøken S, for det beste svaret!

    Lik

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 27. mars 2014 av i Hverdagen med stikkord , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

