Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Jeg – en interiørblogger!

DIY = Do it yourself

Jeg skal bli en sånn ordentlig blogger og da må jeg selvsagt DIY, ekte selfmade.

Vips bort med tanketunge innlegg og inn med glade, kreative!

Her er mitt første prosjekt, fint?

2014-09-04 12.04.07

som du ser er det dekorativt og innovativt og ikke minst trendy.

Siden jeg legger vekt på fleksibilitet, har jeg gjort det enkelt å bytte ut fargene – slik at du kan sette ditt særpreg på din lampe!

Og når nettene blir lange og kulda setter inn, kan du bytte korte sokker ut med lange.

Hvis du sliter med plassmangel, kan jeg anbefale deg denne formen for brukskunst – alltid en sokk i nærheten av deg!

Ble du inspirert nå?

Jeg blir ikke gretten hvis du kopierer idéen, altså, bare lenk til meg, så går det bra!

 

 

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

10 comments on “Jeg – en interiørblogger!

  1. Irene
    1. oktober 2014

    Hehe, veldig bra! 🙂

    Likt av 1 person

  2. Kristine
    1. oktober 2014

    Veldig inspirert! Lurer på om jeg skal prøve med mine litt slitte Ulvang-sokker?

    Lik

  3. Heidi
    1. oktober 2014

    Det var jo – eh – lekkert, da…? 😉

    Lik

    • Lammelårtanker
      1. oktober 2014

      Javisst, jeg regner med at jeg blir kontaktet av Hjem og barn og BoNytt og hva det nå heter, så nyskapende som jeg er!

      Lik

  4. Haha, gosj jeg lo nå. Haha, du er herlig ❤

    Lik

  5. mammaglitter
    2. oktober 2014

    hehe, kopierer den straks!

    Lik

  6. Anja Elisabeth Holt
    6. oktober 2014

    brilliant!

    Lik

  7. Nataliya
    10. oktober 2014

    Så morsomt 🙂

    Lik

  8. Lammelårtanker
    11. oktober 2014

    🙂

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 1. oktober 2014 av i Med sløvt blikk på verden med stikkord , , , , , , .
