Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Sjekk den sangstemmen!

- postpus -

– postpus –

 

Som den kule bloggeren jeg er, henger jeg selvsagt med på trender!

Altså mammanett.no har kåret årets beste mamma- og pappablogg og til topp gikk Casa Kaos og Superpapsen – min favorittnettpappa. Kaos-Marte fikk litt kritikk for å ikke bruke video i innleggene sine. Så bare for å suse forbi henne, slenger jeg inn denne:

Trollet i esken

– klikk på teksten over, le og del!

**

Lik bloggen på Facebook!

 

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

15 comments on “Sjekk den sangstemmen!

  1. Irene
    1. mars 2015

    WOW! Videoblogger! Kult! Så langt kommer nok aldri jeg…

    Lik

    • Lammelårtanker
      1. mars 2015

      hehe.. ikke jeg heller. En ordentlig vlogger har skikkelig kamera, redigerer og betaler for egen videofremvisning. Er’kke sånn jeg.

      Lik

  2. Casa Kaos
    1. mars 2015

    Hehe. Jeg har mye å lære av deg, skjønner jeg 🙂

    Lik

  3. Stilig!

    Fin veke til deg 🙂

    Lik

  4. EventyrElin
    1. mars 2015

    Hahahaha, herlig!! Gøy å høre stemmen din, du har en fin sangstemme! 🙂 Jeg har også forsøkt meg på videoblogging. Gikk ikke så bra, du. Men nå har jeg lest en halv brukermanual for iMovie, jeg har oppretta profil på Vimeo – så nå skal det virkelig bli saker.. 🙂

    Lik

    • Lammelårtanker
      2. mars 2015

      Du, det blir spennende å se! Det neste må vel bli youtube-kanal? Det er jo reneste foryngelsesdrikken for tiden. Gjennomsnitsalderen er vel 22,4 eller noe, hehe..

      Lik

      • EventyrElin
        3. mars 2015

        Haha, youtube høres veldig bra ut, kanskje jeg endelig også får noe ut av det…. 😀 Samfunnsdebatt hadde gjort seg, og vi er da vel knappes 25, eller..? 😉

        Likt av 1 person

  5. trompetmor
    2. mars 2015

    haha, så langt kommer heller aldri jeg! Ingen ambisjoner heller. kul sangstemme:)

    Lik

  6. Mariann Jeanette
    3. mars 2015

    Hei! Nå kan du følge meg på facebook, så det blir enklere å følge med på når jeg skriver innlegg som f.eks: om hybellivet og det du spurte om. Det kommer et innlegg om det i kveld eller i morgen. Linken til facebook siden min står på bloggen. 😉

    Lik

  7. Mormor
    25. mars 2015

    Artig. Fin katt også. Når opptrer du på scene 🙂
    Klem 🙂

    Lik

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 1. mars 2015 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

