Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Loppis!

Jeg kan vel ikke skryte på meg å være vel bevandret i loppismiljøet, og kan heller ikke skryte av å være den som har bidratt mest.

Likevel, jeg har gjort mine bidrag!

Jeg er glad i korpsmusikk og synes det ville være veldig trist dersom det ble tyst på 17.mai. Det ville ikke vært riktig!

Derfor blir jeg både lettet og glad når jeg kan bidra bittelitt til et ørlite instrument eller kanskje en penn til å skrive noter med?

favorittkorpset

Favorittkorpset

Ærlig talt er jeg ikke sikker på hvor mange kroner mine få lopper kan gi, men noen blir det nok.

Derfor havner det som er ryddet vekk i kasser til skolekorpset. Vi hjelper hverandre: de sørger for kroner til seg og videre bruk for «mine» ting, mens jeg får litt mer ledig roteplass i kjelleren! God deal!

Og dessuten: Det er miljøvennlig, viktig det òg.

Er du glad i loppemarked? Tenker du over hvem du støtter når du gir?

Husk å sjekke Facebook-siden til bloggen..

God helg!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

One comment on “Loppis!

  1. Tilbaketråkk: Det er nå jeg må velge, men hva? | Lamme Tanker

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 18. september 2015 av i Hverdagen med stikkord , , , , .
