Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Helt naturlig, helt forferdelig!

Innimellom må man prøve noe nytt, og det har jeg gjort!

Grønne smoothier skal visst være veldig bra, egentlig noe tøys vil jeg si, for hvorfor i all verden skal vi drikke skvisa grønnsaker? Når ble det bedre og sunnere enn å spise dem på vanlig måte? Ikke vet jeg, men trendy er det og det er vel ‘trendy’ som er poenget.

Her en dag testet jeg denne

flytende grønnkål

Flytende grønnkål

.. og den smakte som den lover: Grønnkål!

Det var den gode kritikken, eller vent: Flaska kan pantes, en positiv ting til!

For hvordan smakte den? Pføy! Skikkelig fælt.

.. men nå har jeg prøvd og kan si helt sikkert at den virkelig ikke smaker godt, for du vet: en skal ikke si at en ikke liker før en virkelig har prøvd (all sympati med unger som blir tvangsfôret med fæle smaker!).

~ Lamme Tanker på Facebook ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

14 comments on “Helt naturlig, helt forferdelig!

  1. Irene
    27. september 2015

    Er det lov å si at du har smakt det for meg?

    Det gjorde jeg med lungemos en gang. Jeg fikk en kompis til å smake det for meg. Han likte det ikke, så da liker ikke jeg heller det…

    Datra mi prøvde seg på en sånn greie en gang, hjemmelagd. Hun lagde det ikke flere ganger, for å si det sånn!

    Lik

    • Lamme Tanker
      27. september 2015

      haha… ja, jeg har prøvd for deg!!

      (men ikke si det til noen under 15, for da påstår de bare at andre har prøvd for de og da står man der taus og tatt på senga)

      Lik

      • Irene
        27. september 2015

        Den er grei! Jeg skal være stille som ei mus…😉

        Likt av 1 person

  2. Refleksjon på livsvegen
    27. september 2015

    Ikkje akkurat det eg heller kjem til å bruke pengane på…
    Takk for at du smakte for oss😉

    Fin ny veke!

    Lik

  3. Molly
    27. september 2015

    Hehe.. denne har jeg faktisk lurt på. Greit å få svaret av noen andre🙂

    Lik

    • Anne-Helene
      27. september 2015

      De har tre typer smoothie, snart tar jeg sjansen på de andre. Får vel følge opp med resultatet av dem også, eller hva sier du?

      Føler virkelig at denne bloggen er blitt en livredder, altså..!

      Lik

      • Molly
        27. september 2015

        Jeg tenkte på det etterpå, at jeg synes ikke grønnkål høres så ille ut. Asparges derimot!? Elsker å spise det, men å drikke det blir jeg kvalm av å tenke på. Det blir bare fullstendig feil. Synes selvfølgelig du skal prøve de andre også😀

        Lik

        • Anne-Helene
          27. september 2015

          Denne prøvingen tar jeg som bevis på at jeg er åpen og vågal, haha.. nei, vettuva, dette grønne skvipet kan de umulig ha lenge på markedet?

          De to andre skal testes, så kan de blogges etterpå, når du sier det så.

          Lik

  4. hagefamilien82
    27. september 2015

    Ha ha ha, jeg ler meg i hjel! Da utgår denne i høstferien-kosen. Takk for at du tar en for «laget»😜

    Lik

  5. Trollkaro
    28. september 2015

    Jeg har laget med grønnsaker selv, men da bruker jeg nok frukt til at den setter mest smak, for da lbir det godt. Denne derimot, så helt grusom ut >.< Den får ikke komme i nærheten av min munn.

    Lik

    • Anne-Helene
      28. september 2015

      Godt jeg kunne advare deg!

      Litt grønnsaker kan sikkert bli bra. Juice med gulrøtter og eple eller appelsin er f.eks veldig godt.

      Kluet er vel at grønnsakene ikke må dominere.

      Lik

  6. Tilbaketråkk: Jeg drikker igjen | Lamme Tanker

Takk for at du legger igjen en kommentar!

