Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Best i september

Jeg starter måneden med et tilbakeblikk, før jeg tar fatt på det oktober innebærer, henger du med?

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg synes at statistikk kan være morsomt – kanskje derfor jeg elsket Statistisk Årbok da jeg gikk på videregående? Jeg vet ikke om den fortsatt utgis, men mellom oss to: Jeg ønsker meg den! Herregud, så mange artige timer jeg har hatt med statistikk!

Uansett: Det er morsomt å se på hvilke innlegg som blir mest lest. De mest leste er ikke alltid de jeg skrev sist, nemlig.

Her er oversikten over de fem mest leste innleggene i september

  1. Den virkelige omsorgssvikten
  2. Inkludering i praksis, la dem seile sin egen sjø
  3. Sveler i søndagssolen
  4. Min bloggskole 1.del: Før du lager blogg, tenk på
  5. Hva kan du gjøre dersom barnet ditt faller utenfor det sosiale fellesskapet

 

Har du lest noen av de?

Det interessante er at de siste fem innleggene ikke er blant de mest leste. To av innleggene er faktisk tre år gamle! Det er litt stas at innleggene ikke bare er ferskvare, men har god holdbarhetstid, kanskje særlig fordi jeg har lagt mye jobb i noen av dem, som i

Bloggskolen min.

Da er det litt premie at den faktisk blir brukt. Og det selv om jeg ikke er noen bloggekspert. Likevel får jeg innimellom høre at den er til nytte. Så kan jeg være litt stolt av det. Og det er jeg!

 

 

Hva slags innlegg liker du best?

Har du noen ønsker om temaer?

 

~ Lamme Tanker på Facebook ~

Obs! Det har vært veldig morsomt å sette bloggen i gang igjen. September har nærmest være hyperaktiv til sammenligning med resten av året. Skrivelysten og -evnen har nesten hengt sammen og jeg har begynt å få litt kontakt med dere som leser og andre bloggere igjen. Det kjennes bra, så tusen takk for at du fortsatt henger med, for at du deler innlegg og engasjerer deg i tekstene mine og i det hele tatt for at du er her!

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

4 comments on “Best i september

  1. kirsti
    1. oktober 2015

    Slik er det hos meg og, det er ikkje dei nyaste innlegga som er på topplista. Det er litt merkeleg blanding eigentleg, når eg ser på det.

    Lik

    • Anne-Helene
      1. oktober 2015

      Jepp.

      Jeg lurer jo, innimellom, på hvorfor enkelte innlegg i perioder får mange treff, når jeg ikke ser hvor trafikken kommer fra. Et mysterium det der!

      Lik

  2. janewern
    1. oktober 2015

    Liker liker liker! Og bare jeg får skrevet den boka du vet, skal jeg lese alle!
    Jeg føler meg nesten litt syndig som tar meg tid til å lese dette innlegget, men LITT pauser skal man jo ha!
    Og denne pausa var, som vanlig når jeg er innom hos deg, verdt det.

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 1. oktober 2015 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , .
