Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Januar setter standarden!

De sier at januar er lang og tung. De sier at januar er en måned som helst skal forsvinne raskere enn den kom. De sier at januar er tøff og treg og at våren er altfor langt unna.

Men for meg er..

.. januar starten på det som skal skje. Januar setter standarden for resten av året og det kjennes ganske greit.

I starten av januar skrev jeg at jeg håpet dette året ville bli et tekstrikt år, at jeg skulle klare å skrive mye mer enn i fjor. Åtte innlegg tyder vel ikke på den helt store publiseringshastigheten, men jeg tenker fortsatt det samme: At her skal tekst på tekst komme ut. I februar blir det vel bedre?

I går tok jeg skrivepause, i dag har vårsesongen startet

med livsfarlige pølser

Jeg lever farlig!

Jeg lever farlig!

på bål

bål

Bål!

i flott natur og ekte sol

flott januarnatur

Flott januarnatur

 

 

Jeg kjenner virkelig at timer ute gir kraft til uken som kommer.

I hodet har jeg mange temaer jeg vil skrive om, men det spørs de kommer ut eller om de forblir der de er nå.

 

Dette kommer kanskje

-gjestebloggpost *tema hemmelig*

-om hatretorikk, politi og politikk

– likestilling med fokus på menns virkelighet

-bokanmeldelse

-om treåringer med foreldreansvar

 

Så da er det bare å X fingre for en god uke med høy tastehastighet!

 

Har du hatt en fin søndag, vært ute?

 

Jeg ønsker deg en fin uke!

~ Lik lammelårtanker på Face ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

4 comments on “Januar setter standarden!

  1. Anja Elisabeth Holt
    1. februar 2016

    Håper ikke januar setter standarden, jeg restartet året i dag. Hehe! Stor klem og jeg gleder meg!

    Lik

    • Anne-Helene
      2. februar 2016

      Året kan begynne når som helst for meg, bare det blir bra!

      Lik

  2. Kristine
    9. februar 2016

    Året kan starte når som helst for meg også, ikke nødvendigvis 1/1🙂 Ser deilig ut med norsk natur!!

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 31. januar 2016 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , .
