Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Bli sunn med Pascal

Det er jo litt underlig hvor stor vekt det legges på smågodt når det kommer til helse og livsstil.

Jeg mener; hvem velger egentlig dette smågodtet fullt av tarmbakterier og tilsetningsstoffer når en heller kan få håndlaget konfekt?

Jeg mener; det er jo ganske deilig at smågodtet får skylda for inaktivitet og alskens sykdommer som følge av et i overkant for søtt liv, slik at vi som heller vil ha cupcakes, rødbetekake og konfekt fra Pascal ta det heelt med ro.

Nja?

Nja?

Pascal er helten min

Pascal er helten min

Det er billig smågodt som har skylda!

 

Har du hamstret? Burde det heller vært tilbud på minigulrøtter?

 

~ Lik Lammelårtanker på Face ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

4 comments on “Bli sunn med Pascal

  1. Abelone
    12. mars 2016

    Har ikke hamstret, men det skyldes mer køa ved smågodtet enn ønsket om å handle. Er egentlig ikke så glad i konfekt, vil heller ha en pose smågodt enn eksklusiv konfekt. Muligens fordi konfekt ofte inneholder mørk sjokolade?

    Lik

    • Anne-Helene
      13. mars 2016

      Er kanskje derfor jeg bedre liker konfekt, mørk sjokolade er bedre for kroppen, rett og slett.

      Det rare med smågodt er at det har vært samme utvalg helt siden jeg var barn, lurer på hvorfor det egentlig?

      Lik

  2. anitahusevaag
    15. mars 2016

    Morsomt at du ber om minigulrøtter på tilbud,, også blir de store gulrøttene billig nå🙂
    Vi har ikke hamstret, selv om jeg vet at guttungene våre ikke er særlig glad for nettopp det😉

    Lik

    • Anne-Helene
      15. mars 2016

      Oi, blir de store gulrøttene tilbudsvare nå? Så bra! Da skal jeg bake gulrotrundstykker og lage gulrotsuppe!

      Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

