Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Knust plan

Det ble ikke som jeg trodde det skulle bli. Min slaveplan ble spolert.

Jeg gikk glipp av hele tv’n, men ekke så lei for det.

Som bloggere og kjendiser flest utnyttet jeg anledningen til å skifte aotfitt to ganger – ikke mindre! Dét er kjendisfakter, eller hva?

Humm.

Outfit one

Hurra for søttende mai

Hurra for søttende mai!

Outfit two

Grønt er skjønt

Grønt er skjønt!

Ble jeg Rosa nu?

(skuffende nok skrev jeg ikke en eneste autograf..)

~ Lammelårtanker på Facebook~

~ Jeg på Instagram ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

8 kommentarer på “Knust plan

  1. Annebe
    18. mai 2016

    Greit å skifte litt underveis, fin på begge bildene du 🙂 Ha en fin kveld :)))

    Liker

    • Anne-Helene
      18. mai 2016

      Takk!

      Pleier ikke skifte, men denne gangen ble det slik.

      Velkommen til bloggen!

      Liker

  2. Diaperdiva
    18. mai 2016

    Skal litt mer til for at du blir rosa.. 😉 Men fin var du hvertfall -i begge outfitsa! 🙂

    Liker

  3. Fin du er!
    Eg hadde ein dag i ro.
    Trengte det sjølv om det var 17.mai.
    Og eg såg på TV …

    God natt 🙂

    Liker

    • Anne-Helene
      19. mai 2016

      Kroppen spør ikke alltid om hva en vil, men det er bra at du klarer å ta hensyn, Refleksjon på livsvegen!

      Liker

  4. Anja Elisabeth Holt
    19. mai 2016

    Du kommer til å bli nedringt av annonsører nå?

    Alltid fin, glad du knuste planen!

    Liker

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 18. mai 2016 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen
Sunn fornuft