Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Sommeravslutninger for den ene etter den andre

Etter en uke proppfull av sommeravslutninger for den ene og den andre; for skoleklasser, jobb og fritidsaktiviteter, er den siste mandagen kommet før selve ferien setter i gang.

Det er nesten vanskelig å tro og ta innover seg at sommerferien starter snart, for det kjennes som om den har vart lenge allerede. Det har vært så mye sommerlig i lang tid og jeg nyter alt sammen.

Men; en uke med mye kjennes godt i en ellers lite brukt kropp. Med ømme ledd og lemmer, som om de er tygget, most og kastet rundt, er det godt å roe helt ned denne siste mandagen i skoleåret og la varmen virke og føtter luftes mens andres barn lager lydene.

Jeg er definitivt ingen moteblogger, selv om shortsen er ny

Jeg er definitivt ingen moteblogger, selv om shortsen er ny

Å sitte i sofaen ute og høre suset i bøkene, gjør godt! Og det skal jeg gjøre mye – la tiden virke og tenke lite.

Gleder du deg til ungenes ferie? Er du god på å nyte dagene?

Følg meg gjerne her:

~ Lik Lammelårtanker på Facebook ~

~ Følg Ojosfoto på Instagram ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

4 comments on “Sommeravslutninger for den ene etter den andre

  1. Anja Elisabeth Holt
    13. juni 2016

    Jeg gleder meg veldig til alt. Både ferie med og uten unger. Jeg synes jeg har blitt rågod på å nyte dagene, og ikke blir det utenlandsferie i år heller….

    Lik

  2. Marit
    14. juni 2016

    Det blir som å få en pust i bakken når ferien starter for som du sier er det noen pølser som må grilles før ferien kommer,, iallefall hvis en har barn,,
    Kos deg med solen og sommeren, å takk for hyggelig kommentar hos meg.

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 13. juni 2016 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , , .
