Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Fra langt, langt hår til..

Da tenker jeg dere har sitret av spenning og knapt nok har klart å vente. Da tipper jeg dere har drømt om hår og med angst i blikket kjent etter deres eget om det fortsatt sitter på samme plass som i går. Har jeg rett?

Tenker nok det ja.

Jeg startet med å gjøre dette

 

Halen er vekk

Halen er vekk

Så da var det bare å vente i spenning. Før-bildet finner du i dette innlegget.

Og etter en stund ble det såher

Er blitt ny!

Er blitt ny!

 

Titter litt til høyre

Titter litt til høyre

30 centimeter er borte og jeg er strålende fornøyd med å ha fått en slags sveis. Det er kanskje rart, men det kjennes altså helt naturlig å ha «kort» hår. Har’kke angra en dag!

 

 

 

 

 

Hår i slett, uvasket utgave

Hår i slett, uvasket utgave. Obs! Hvem er det som pirker meg på skulderen?!

 

Slik endte altså mine langt-hår dager i en lykkeligere, kortere sveis.

~~

Har du sjøl gjort noen dramatiske hårforandringer?

Og hvorfor er det så vanskelig å skrive innlegg av denne typen? Fortell meg det!

~~

Bare en ting til: Takk til Gevir for hårinspirasjon!

 

(Beklager rotete oppsett, det bare bekrefter at jeg ikke er noe teknisk vidunder, sånn i  tilfelle du hadde trodd det.)

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

8 comments on “Fra langt, langt hår til..

  1. Tilbaketråkk: Håret var for langt, men ikke nå lenger | Lammelårtanker

  2. Fru Jacobsen (@frujacobsenno)
    22. september 2016

    Så fin du ble. Her sitter jeg å funderer på hvor kort jeg skal klippe 6 åringen😉 Hun har hår til rumpa, og vil egentlig ha rapunzel hår, meeeeen når man er mega hårsår er det en dårlig ide😛

    Lik

  3. kirsti
    22. september 2016

    Så fint! (men ikke så kort da🙂 )

    Lik

    • Anne-Helene
      23. september 2016

      Mye kortere enn det var, men ikke kort. Bare mindre langt.

      Lik

  4. Tone
    23. september 2016

    Såå fin du ble!!

    Lik

  5. Irene
    26. september 2016

    Det ble veldig fint, men som du selv sier: ikke egentlig kort. Bare mindre langt😉

    Likt av 1 person

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 22. september 2016 av i Personlig med stikkord , , , , .
