Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

Jeg skal til NY!

New York, byen som nesten er et land i seg selv, langt mye større enn Norge og hovedstaden for Friends, eller Venner for livet, du husker?

Dit skal jeg!

For jeg elsker ull.

– for å si det kort.

Hadde det ikke vært for at jeg er en meter for lang, eller noe sånt, så skulle jeg svøpt meg inn i ullfleece dagen lang, bare sittet der og putret til jeg ble varm nok for en is. Og når jeg ble varm nok for isen, skulle jeg spist den og så.. samma det!

 

For jeg skal til New York!

Det er nesten helt sant!

-for selv om Nøstebarnulla er min favoritt, så har de ikke det største utvalget for voksne. Pierre Robert, derimot, har sokker som passer, trøyer og denne her hijab’ben eller buff eller hals eller hva du nå vil kalle det. Den er fantastisk myk og behagelig å ta på og helt passelig under hetta en litt guffen dag.

Nå lurer du sikkert på sammenhengen Pierre Robert og New York, for det må jo være en sammenheng?

Jo, altså, jeg skal til NY forrdi jeg skal vinne konkurransen der det eneste som skal gjøres er å kjøpe to produkter og sende ved kvitteringen til PR, sammen med navn og adressen, da.

Jeg er helt overbevist om at jeg vinner!

Du kaster deg vel ikke på konkurransen?

~ Lammelårtanker på Facebook ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

4 comments on “Jeg skal til NY!

  1. Anja Elisabeth Holt
    22. oktober 2016

    Altså, jo!

    Haha!!!

    Jeg elsker også ull. Og sikkert også NY? 😄

    Likt av 1 person

  2. Tone
    23. oktober 2016

    ..hehe, godt skrevet! Med det sagt (med forbehold om at jeg ikke kjenner deg så godt med hensyn på form, lange flyreiser, etc..) så ER New York blitt innen rekkevidde for mange.. Kan man dra litt utenom sesong flyr man direkte nå BILLIG:) Vært der to ganger og drømmer om en tur igjen..(men blir ikke i år..). faktisk kan en uke der bli laangt billigere enn syden for eksempel. Spesielt hvis dollarkursen blir lavere..:)

    Lik

    • Anne-Helene
      23. oktober 2016

      Er jeg heldig og vinner turen, er det nok ikke jeg som flyr til NY, da blir det en gave. Jeg har selvpåført fly-forbud.
      Tanken kan likevel være god å ha.

      Lik

  3. Nann Karin
    24. oktober 2016

    Jeg liker NY og det vet jeg fordi Petrinemannen vant en tur dit. Tro meg, det er mer enn nok å finne på, tiden løper avgårde og har man krykker på grunn av bekkenløsning bli man bokstavlig talt løftet inn i landet.
    Ull, digger den ulla vi har nå. Bruker mye ull, strikker i ull og kler på Petrus ulltøy, lykkelig over at det ikke klær som stil longsene i gamledager. Hjelpes, bare tanken …

    God tur🙂

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

