Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Terningkast-vinner

Det er virkelig en fordel med få deltakere på gi-borter, både for dere som deltar og for meg. Som i mitt tilfelle var det bare fem som ville være med og hva er da enklere enn å la terningen bestemme?

Som tenkt så gjort!

Jeg påsto at den hemmelige premien kunne passe for hvem som helst og det står jeg ved! Du er vel enig?

Premie til vinneren

Premie til vinnere!

Gratulerer til Fru Jacobsen som vant! Jeg håper sjokoladen smaker godt (jeg har ikke prøvd den selv) og at sokkene varmer – og ikke minst at du finner deg noe godt på Meny!

 

Takk til dere andre som også deltok på Gi-bort’en!

Og ikke minst: Tusen takk til alle som har deltatt og bidratt på Desemberutfordringen, det har vært stas at dere ville være med. Kanskje kan vi gjøre noe lignende i 2017?

Til sist vil jeg ønske deg en god jul

– uansett om den feires i dyp familieidyll, på jobb eller noe helt annet!

 

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 23. desember 2016 av i Blogg og kommunikasjon med stikkord , , , , , .

Twitter-oppdateringer

