Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Bakebloggen jeg elsker

En god matblogg må ha bra bilder og det er en kunst i seg selv.

En god matblogg må vise at bloggeren vet hva hun driver med, hun må vise at hun har kunnskap – ikke bare erfaring.

Dessuten må en god matblogg har enkle oppskrifter, som ikke krever spesialprodukter som fører til at bare en del av varen blir brukt. Det er tross alt viktig å redusere matsvinnet, tenke litt miljøvennlighet og innse at et kjøkken på fire kvadrat rommer begrenset med ting..!

Det er ikke få kriterier jeg har til en matblogg, innser jeg!

Og etter min smak er Bakemagi den bloggen som når opp, sjekk bare disse minifocciaene!

 

 

Minifoccacia ala Bakemagi

Minifoccacia ala Bakemagi

Dette er ikke en blogg som oppdateres for ofte, men akkurat passelig, noe som gjør det mulig å få med seg alle innleggene. Det setter jeg pris på!

Bakemagi fant jeg først på Instagram og har siden fulgt henne. Jeg vet ikke, men det er kanskje like personlig som bøker dette, med hva man liker og hva man digger?

 

Du finner også Bakemagi på Facebook!

Bildet er brukt med tillatelse av bloggeren.

 

Obs! Innlegget er det siste i temauka mi om kropp og mat. Lenke til de andre bidragene finner du i bunnen av innlegget Mine spise-ute-i-naturen-favoritter.

Send meg en epost hvis du har ønsker om temaer jeg skal ta opp!

 

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

3 comments on “Bakebloggen jeg elsker

  1. bakemagi
    29. januar 2017

    Tusen takk for så flotte ord om bloggen min – veldig stas at den kan være til inspirasjon 🙂

    Ha en strålende søndag 🙂

    Likt av 1 person

  2. Fru Jacobsen
    29. januar 2017

    Takk for tips om blogg. Jeg skal inn å ta meg en titt 🙂

    Ha en super Søndag videre 🙂

    Likt av 1 person

  3. Anja Elisabeth Holt
    29. januar 2017

    Ojj, takk for godt tips! Denne vil også jeg følge!!!

    Likt av 1 person

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 29. januar 2017 av i Hverdagen med stikkord , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen

Twitter-oppdateringer

Sunn fornuft

Sunn fornuft

