Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Søvnproblemer?

Hvis du sliter med søvnen har jeg et godt råd til deg:

Legg deg på tvers av sengen og rull fram og tilbake. Du må rulle helt rundt og fra kant til kant. Så sovner du snart!

Hvis du er mer enn 7 år kan det hende rådet ikke fungerer helt som tiltenkt, men det er verd å prøve… tror jeg..

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

22 kommentarer på “Søvnproblemer?

  1. Kamelryttersken
    28. august 2011

    Lirte like godt av meg en kommentar på klikk, så så tomt ut det kommentarfeltet…
    Tror ikke senga mi er bred nok til å rulle helt rundt, og i tilfelle det skulle forville seg et mannebein oppi, er det ikke plass til å rulle i det hele tatt 😉

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om Fandens beregning av sitt publikum

    Liker

    • Lammelåret
      28. august 2011

      Rulling eller menn, det er spørsmålet!

      Kommentarfeltet på Klikk er et trist skue! Det har vært kjipt, for rådene om søvnløshet har hatt mange besøk, akkurat som en del av de andre innleggene der. Skjønner ikke hvorfor folk ikke ha lagt igjen kommentarer, men det har vært medvirkende til jeg hoppet over til wp. Her deltar folk og det er det beste.

      Takk for kommentar, både her og der!

      Liker

  2. Hilde
    28. august 2011

    Hadde det vært så enkelt kunne du tjent milliarder! 🙂

    Liker

  3. Hilde
    28. august 2011

    Jeg MÅ bare…

    Rulling eller menn er da for pokker ikke noe spørsmål! :p

    Liker

  4. mormor
    28. august 2011

    Funker ikke.
    Sengen er full av mann og katt.

    Men ikke i natt 🙂

    Ha en fin kveld 🙂

    Liker

    • Lammelåret
      28. august 2011

      Har du ikke hørt om pannekakemannen? Enhver pannekakemann trenger en pannekakekatt. Tror jeg. Så rull ivei, du! Neste natt.

      Liker

      • Alexia
        28. august 2011

        sover pannekakemannen da?
        Haha, dette ble en morsom tråd…

        kanskje rulle meg til køys nå.

        Liker

  5. Hilde
    28. august 2011

    Nå er jeg så heldig at jeg som regel sovner få sekunder etter jeg har lagt meg, men jeg skal huske på rullerådet ditt til en gang jeg trenger det 🙂

    Liker

  6. Jill
    28. august 2011

    et annet godt tips er å anskaffe seg en baby som ikke sover særlig godt og som er like aktiv hele dagen som en kategori 6 tornado (vet ikke om det finnes), men DA sovner man før hodet treffer puta 🙂

    Liker

    • Lammelåret
      28. august 2011

      Vet ikke helt, Jill, må si jeg er skeptisk til det der altså!

      Liker

      • Jill
        29. august 2011

        kom igjen, hva med en liten attpåklatt? 😀
        jeg ventet jo KUN i 18 år før nestemann og det var ikke fordi nr 1 var vanskelig 🙂

        Liker

  7. whitebite
    28. august 2011

    haha! det rareste tipset jeg noen gang har hørt!
    da må man altså rulle over den eventuelle mannen?!
    hm..kan misforstås?!

    ;o)

    Liker

  8. Røsslyng
    28. august 2011

    Hehehe, skal sei det til dottera mi på seks om ho slit med å sova ein kveld;) Her er det mannfolk også, så i så fall må ein rulla begge to… Utan å forfylgja det der noko vidare.

    Liker

  9. mormor
    29. august 2011

    Har vært og lest.
    Tror jeg har forsøkt dem alle gjennom et merkelig liv.
    Nå sover jeg når jeg kan og må.

    Ha en deilig dag 🙂

    Liker

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 28. august 2011 av i Tips og råd med stikkord , , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen
Sunn fornuft