Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Bloggserie om livserfaringer har tatt ferie

Åtte bidrag er publisert og flere venter. Jeg har enda flere idéer til temaer jeg ønsker å få belyst og sender nå og da ut invitasjoner. Jeg håper dere har likt bidragene til nå og at de har gitt dere noe å tenke over.

Denne uken tar Slik er livet mitt – en bloggserie om livserfaringer ferie. Jeg har tatt pause og kommer tilbake når ordene vil samarbeide med meg igjen. Da ser jeg fram til å svare på kommentarene deres i mitt forrige innlegg. Takk så mye for at dere deler engasjementet deres med meg!

Jeg vet ikke når mitt neste innlegg kommer, men lørdag publiserer jeg et viktig gjesteinnlegg, så følg med!

Inntil videre håper jeg dere setter av tid til å lese de forrige ukenes bidrag til bloggserien, at dere deler og kommenterer når dere blir berørt eller tankefull av noen av dem. Jeg vet det betyr mye å få respons på det en skriver, særlig når en gir mye av seg selv – som alle bidragsyterne i serien har gjort.

Ønsker dere bare det beste!

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

5 kommentarer på “Bloggserie om livserfaringer har tatt ferie

  1. Casa Kaos
    15. mars 2013

    Kommer til å savne innleggene dine. Håper du snart er tilbake.

    Liker

    • Lammelåret
      16. mars 2013

      Takk for savningen, Casa Kaos!
      Jeg kommer tilbake steg for steg, men snubler iblant. Er vant med det, men det passer aldri.

      Liker

  2. Cecilie
    16. mars 2013

    Ta godt vare på deg selv skjønningen. Kjempeklem herfra

    Liker

    • Lammelåret
      16. mars 2013

      Det går bra, dette er bare disse «normale» svingningene som etter noen dager svinger på plass igjen.

      Gode dager ønsker jeg deg og dere, Cecilie!

      Liker

      • Cecilie
        16. mars 2013

        Godt det bare var en av de svigningene!
        Vi håper det snur her nede også snart, men oppi det hele har vi det godt alle tre 🙂

        Liker

Takk for kommentaren!

Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen
Sunn fornuft