Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Bloggoppdrag for familieverden og babyverden!

Å holde meg til egen blogg er fint, men i lengden noe begrenset. Over lengre tid har jeg kjent et visst behov for å «komme ut» (hei, hvor ble det av skapet mitt?).

Samfunnsengasjementet trenger mer luft! Derfor er det stort å kunne samarbeide med familieverden.no og babyverden.no (tenk at de har valgt meg!). Der finner jeg folk jeg ikke finner andre steder og jeg håper det kan føre til mange gode diskusjoner og samtaler!

Hvis dere også synes det er litt fint at jeg får vist fram bloggen til flere er det supert dersom dere klikker dere inn på innleggene som blir lagt til de nevnte nettstedene og deler dem derfra.

Sjekk gjerne ut kommentarer som blir lagt igjen på innleggene der, kan være at de tilfører innleggene mine noe mer enn det som kommer til her. Det er jo det som er supert med å nå ut til mange folk, nemlig å utvide verden og ta inn mange flere perspektiver enn en selv klarer få øye på!

Det første publiserte innlegget finner du under denne lenken i gult.

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

11 comments on “Bloggoppdrag for familieverden og babyverden!

  1. villkatta
    13. august 2013

    Så spennande, gratulerer og lukke til med meir spalteplass 🙂

    Lik

  2. Anne Hilde / Sparringmamma
    13. august 2013

    Spennende!

    Jeg deler i vei! Permisjons- og familiedebatten er jeg, som du vet, rimelig opptatt av.

    Gratulerer og lykke til!

    Lik

    • Lammelåret
      14. august 2013

      Takk for delinger!

      Det blir et spennende samarbeid og helt nytt for meg.

      Lik

  3. molar85.blogspot.no
    13. august 2013

    Så gøy 🙂 Gratulerer så mye !!!

    Lik

  4. Karen
    13. august 2013

    Så kjekt da, gratulerer:)

    Lik

  5. ToPlussTre
    14. august 2013

    Så gøy! Gratulerer! Du har ofte et annerledes perspektiv på ting som er spennende å lese – og det kommer sikkert til å bli morsomt å bevege seg litt «utover» egen blogg 🙂

    Lik

    • Lammelåret
      14. august 2013

      Det er godt at mine tanker kan gi noe til noen andre og enda bedre når jeg ikke bare skriver for meg selv, men får respons på det jeg gjør.

      Lik

  6. Sara
    14. august 2013

    Gratulerer så mye med dette! Glad på dine vegne 🙂

    Lik

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 13. august 2013 av i Publisert på Babyverden med stikkord , , , .

Twitter-oppdateringer

