Lammelårtanker

– en hverdagsblogg om foreldrerollen, samfunn og likestilling

T-skjorta mi er 16 år

Det er så utrolig mye fint å finne på Fretex, sier hun fornøyd og blogger om det.

Hun viser bilder av stativene og det mangler bare en aldri så liten catwalk for å gjøre det hele komplett.

Jeg er helt enig med henne: det ser veldig flott ut det hun viser frem.

Det er bare det at jeg ikke skjønner meg på dem som gir bort så fine klær!

En ting er barneklær som alle skjønner blir for små før de blir slitt, men alle voksenklærne?

Jeg handler aldri på Fretex og det er sjelden jeg gir. Grunnen er like enkel som den er forståelig: Det er sjelden jeg handler nytt før det gamle blir utslitt.

Så vidt jeg vet er den eldste t-skjorten min 16 år gammel..!

Og akkurat den er det vel på tide å skifte ut..

Definitivt ødelagt!

Definitivt ødelagt!

Visste du forresten at Fretex tar i mot ødelagte klær også? De tryller med dem og får frem nye produkter jeg ikke trodde var mulig.

~ Lammelårtanker på Facebook ~

~ Mine bilder på Instagram ~

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en hverdagsblogg om samfunn, likestilling og foreldrerollen. Ironi sniker seg inn her og der. Velkommen så mye!

One comment on “T-skjorta mi er 16 år

  1. Tilbaketråkk: Fordelen med førti | Lammelårtanker

Takk for at du legger igjen en kommentar!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 25. april 2016 av i Hverdagen med stikkord , , , , , , , .
