Lammelårtanker

– en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv

Et sommerminne

Når vinden kjører slalåm mellom husene og ryster trærne opp, er det deilig å kjenne at huset er gjennomvarmt og trygt.

Tankene vender om og lander en gang i juli, et sommerminne trekkes opp til bevisstheten. Det var tider!

Liten og søt. Vanskelig å forlate.

Liten og søt. Vanskelig å forlate.

Sommeren er lenge siden, neste er lenge til. Jeg venter ikke, forsøker leve her jeg er.

Jeg lager planer, mye bra skal skje. Jeg holder fast ved det jeg skal og overser helt alle innvendinger og forbehold.

Jeg skal videre!

**

Hvor skal du? Noe du ser frem til og lengter etter?

**

For to år siden samlet jeg ti sommerminner som jeg henter frem når jeg trenger dem. Den gangen tok flere bloggere initiativet videre, og vips fikk jeg tilgang på mange flere sommerminner. Smart, ikke sant? Innlegget kan du lese, det heter 10 deilige sommerminner og en oppfordring

Om Anne-Helene

Lammelårtanker er en storbarnmammas skråblikk på samfunn, likestilling og hverdagsliv. Velkommen så mye!

3 kommentarer på “Et sommerminne

  1. Refleksjon på livsvegen
    3. november 2013

    Så smart!
    Treng noko å varme meg på eg også..

    Varm novemberklem 🙂

    Liker

    • Lammelåret
      3. november 2013

      En trenger varme både innenfra og utenfra!

      Takk for besøk. Ønsker deg en fin uke, som kommer.

      Liker

  2. Tilbaketråkk: Et sommerminne : Hjem og familie

Takk for kommentaren!

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 3. november 2013 av i Høytid og ferier med stikkord , , , , , .
Nominasjon til årets mest velskrevne mammablog på www.foreldremanualen.no
Bloggurat
Matbloggtoppen
Sunn fornuft